via site verhuis aangevraagd===> compleet geen opvolging als je eerste oproep mist.
uiteindelijk zelf contact opgenomen en dan ging de bal pas rollen.Op basis van doorgekregen interventie datum verhuis gepland....begin van de miserie:
datum steeds 1 of 2 dagen voor geplande interventie verschoven.
Ondertussen datum reeds meer als 4x verplaatst door proximus naar een latere datum, zonder maar enig overleg of info. Steeds sms berichten ontvangen ter confirmatie en telkens maar verplicht om te antwoorden afspraak ok, wss moet ik hier ook nog voor betalen ook... !
Deze maand praktisch elke dag contact opgenomen met klantendienst... je krijgt steeds iemand anders aan de lijn en ze maken je alles wijs om je maar af te schepen onder de noemer "oplossing".... gewoon steeds onjuiste informatie gekregen keer op keer, iedere dag een ander verhaal en een "oplossing" die uiteindelijk op niets uit draait, datum wordt telkens verlaat.
Compleet waanzinnig die klantendienst, klant komt steeds op de laatste plaats. Het kan hun duidelijk niets schelen wat de klant meemaakt (onnodig vrije dagen nemen, schade werk wegens geen email, geen tv of internet en wel voor betalen, datavolume meteen op wegens geen alternatief ...) iedereen dient zich te schikken aan proximus en hun planning... Als dat niet gaat dan heb je brute pech...je mag uitleggen wat je wil haalt niets uit...maar we zullen wel onze factuur krijgen voor geen enkele geleverde diensten...
0 oplossingen of enige tegemoetkoming om je situatie te verbeteren en wat dragelijker te maken...
klantendienst 0/10
klantvriendelijkheid 0/10
service 0/10
Nog nooit meegemaakt dat je als klant op dergelijke manier wordt behandeld!! Compleet waanzinnig dat een bedrijf op dergelijke manier met vaste klanten omgaat en dit is ook de reden waarom ik heb besloten een overstap te gaan regelen naar de concurrentie. Ik betaal liever meer als dat je een beetje bespaard en dan compleet in de sh** terechtkomt. gelukkig bestaat er sinds kort EASY SWITCH. gewoon doen!
Blijkt maar weer dat goedkoop, duurkoop is.
resultaat: Ik ga mijn vertrek bij proximus plannen en de 4 winkels in BE onder mijn beheer zullen ook een alternatief gaan zoeken.
Ik plaats dit bericht om het toch neer te kunnen schrijven en iemand erover te informeren.
Mijn hoop op een correcte behandeling door proximus of hun klantendienst ligt namelijk niet meer in mijn verwachtingen.
Bladzijde 1 / 1
Update:
Op 6 dagen zorgt telenet voor een oplossing en.
Bij proximus zijn we reeds 16 dagen verder en nog geen reactie/confirmatie wanneer we internet zouden kunnen krijgen.
dank u easy switch!
Op 6 dagen zorgt telenet voor een oplossing en.
Bij proximus zijn we reeds 16 dagen verder en nog geen reactie/confirmatie wanneer we internet zouden kunnen krijgen.
dank u easy switch!
ik denk dat ik ook maar ga overstappen, zit in hetzelfde schuitje... geen reactie op wat je ook zegt of vraagt, beloven veel doen weinig!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.