Beantwoord

Verhuis geraakt maar niet in orde, waar kan ik terecht buiten klantendienst (telefonisch)?

  • 28 December 2015
  • 6 reacties
  • 278 Bekeken

KLANT xxxxxxxxx

Op 30/10 geef ik online mijn verhuis door, voorzien op 27/11
Binnen de 2 minuten belt een medewerker terug en alles wordt telefonisch geregeld.
Aanbod naar aanleiding van mijn verhuis is een maand gratis: Multi NL boeket / All Foot / Movies &
Series Pass
Ik moet dit wel telefonisch opzeggen binnen de maand na activering.

Ook op 30/10 krijg ik een bevestigingsmail en merk op dat de medewerker mijn nieuw
adres fout ingegeven heeft. Dat is het begin van veel frustraties (mails, telefoons, onbereikbare
diensten, afspraakdate die zomaar verzet worden...)
Uiteindelijk komt alles in orde en wordt mijn verhuis uitgevoerd op 27/11
Telefonisch is mij ondertussen beloofd om geen installatiekosten voor de verhuis te moeten
betalen wegens alle problemen die er geweest zijn (klacht 23863014, nog steeds in
behandeling (?))

Woensdag 23/12 besluit ik te bellen om mijn gratis boeketten op te zeggen vermits ik
er toch geen gebruik van maak.
Niemand kan mij echter verder helpen want mijn verhuis is nog steeds niet in orde.
Ik sta helemaal nog niet geregistreerd op mijn nieuw adres (alles werkt echter wel).
De opzeg van de boeketten kan dan ook niet gebeuren want er is helemaal niets van
te zien.
Ik moet 'maar wachten tot er een factuur komt' en dan opzeggen (?)

Ondertussen vind ik op MyProximus ook niets van mijn verhuis.
Ik zie wel de aanrekening van een hoop kosten die normaal zouden moeten
vallen onder de HappyTime van mijn pack (?)

Hoe kan ik dit in orde brengen? Telefonisch kan niemand mij blijkbaar meer informatie geven :-(
Gaat men mij in een proximus center verder kunnen helpen?

Ik zou heel graag hebben dat dit eindelijk in orde komt:
- administratie verhuis in orde
- geen installatiekosten op nieuw adres zoals telefonisch beloofd
- opzeg van de gratis boeketten die ik kreeg
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 December 2015, 09:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Best klantnummers en andere privé gegevens in een privé bericht aan Het Proximus Team doorgeven om misbruiken te vermijden.
Best klantnummers en andere privé gegevens in een privé bericht aan Het Proximus Team doorgeven om misbruiken te vermijden.

dankjewel voor de raad, ik heb mijn klantnummer verwijderd...
Stuur ik mijn bericht hierboven ook best ineens naar hen door?
Dat kan je doen, al hebben ze dat hier niet altijd graag op het forum omdat ze vinden dat je moet wachten tot een medewerker antwoord en nog een reden omdat het dan voor de forumleden dan vinden dat ze niks kunnen opsteken omdat het dan verder niet mee via het forum gebeurt.
Maar mijn menig daarover is dat de klant koning is en die zelf beslist wat hij de beste methode vindt.
Als je het opstuurt kan je ipv van je volledig bericht door te sturen ook verwijzen ernaar door de link naar hier mee te sturen :
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/verhuis-geraakt-maar-niet-orde-waar-terecht-buiten-klantendienst-telefonisch-33364?postid=535452

Dus aan u de vrij keuze,
groetjes,
Elsa
ok dankjewel tweede keer :-)
ik wacht nog wel even af
Reputatie 7
Badge +6
Françoise,
ik heb de klanten support dienst gevraagd dit eens van naderbij te bekijken.

Groetjes,
Wim
Dag Francoise_007

Ik heb een dossier (24391399) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We gaan alles onderzoeken en in orde brengen.
We contacteren je ivm de oplossing.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten

Koen