Verhuis

  • 17 February 2017
  • 22 reacties
  • 349 Bekeken

Beste Proximus,

Op 15 Januari heb ik een verhuis doorgegeven, naar onze nieuwbouwwoning in Puurs.
Jammer genoeg heb ik van jullie nog geen telefoontje gekregen wanner jullie onze verhuis gaan uitvoeren.

Ik heb begrepen, na meerdere telefoontjes met jullie vriendelijke helpdesk medewerker, dat er een probleem was met "het adres" dat niet bestond.

Nu volgende week vrijdag verhuizen wij 24/02/2017, dit is 1 maand en half na aanvraag ... kunnen jullie er alstublieft voor zorgen dat alles in orde geraakt voor die datum?

Alvast bedankt.

mvg

een klant

22 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Pim,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr en nieuw adres)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Doe ik
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Pim,

Ik zie een lopende aanvraag die in behandeling is met afspraak 24/2/17.

Ik heb voor zekerheid een dossier 41546033 overgemaakt aan de bevoegde dienst om alles na te kijken.

Zij zullen dan zelf terug contact met u opnemen.

Excuses alvast voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Super! Hier heb ik wel nog niets van gehoord ...
Ik mag dus vandaag nog een telefoontje verwachten met bevestiging van de afspraak op 24/2/2017?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Pim,

Er werd als gewenste datum 24/02/2017, maar dit is nog niet bevestigd als de definitieve afspraakdatum.

De bevoegde dienst zal je hierover op de hoogte houden.

Groetjes,

Antonella
Wat moet ik doen indien vrijdag nog niet alles in orde is?
1) met de modem, decoder, ...
3) opzeg oude adres?
2) Facturen die zullen komen: we hebben niet de mogelijkheid om gebruik te maken van tv en internet

Wij verlaten ons huurhuis nu vrijdag, en gaan dan definitief in onze nieuwe woning wonen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Pim,

De apparatuur mag je gewoon meenemen naar het nieuwe adres, de opzeg op het oude adres gaat automatisch.

Aangezien de diensten actief blijven in ons systeem, loopt het abonnement gewoon verder.

Groetjes,

HeidiE
Ik veronderstel dat ik dan voor dit abonnement niet moet betalen gedurende de periode dat we er geen gebruik van kunnen maken (wegens geen aansluiting)?
Reputatie 7
Badge +3
Na de effectieve verhuis kunnen we de facturatie herberekenen. Grt, Heidi
We zijn vandaag officieel verhuisd. Tot op heden hebben wij nog steeds geen datum doorgekregen om de distributiekabel naar ons huis door te trekken.

Graag een stand van zaken :
Wat is het probleem concreet?
Wanneer zal er een afspraak zijn?
Beste Proximus,

15 Januari heb ik een verhuis doorgestuurd naar jullie. om dit even te kaderen: wij verhuizen van een huis met een bestaande proximusaansluiting, naar een nieuwbouwwijk, waar voorlopig nog niemand een Proximusaansluiting heeft.


Ik dacht ik geef de verhuis goed op tijd door, 15 januari, omdat we toch pas gingen verhuizen tegen 24 februari. Tot op heden is nog niets in orde.

Jammer genoeg moet ik jullie zelf altijd bellen om te vragen wat het probleem is.

Ik kan u meegeven dat ik tot op heden nog geen telefoon van jullie heb gekregen, waarin we een datum krijgen wanneer distributiekabel naar binnen in ons huis zal getrokken worden.

Elke keer ik jullie belde was er wel een ander probleem.

Indien ik tegen woensdag geen datum heb, waarop de distributiekabel in huis getrokken zal worden, gaan we over naar Telenet.

Ik zeg hier dan alles op. (na een maand en half wachten)

mvg

Pim Agelink
Reputatie 7
Badge +3
Het spijt me Pim,

dit loopt inderdaad niet goed, verdorie.

Ik laat navraag doen bij coaches van de technische dienst waar en waarom het misloopt. Verder moeten ze je zo snel mogelijk info geven.

Vriendelijke groeten

Tina
Hopelijk blijft het niet bij deze mooie woorden, maar weten we vandaag nog iets concreet (data voor afspraak) .

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Ik hoop het ook !!
De laatste 12 uur gaan nu in!
Reputatie 6
Badge +3
Ik denk dat 6 weken vooraf aanvragen voor een nieuwbouw in een nieuwe wijk krap kan zijn qua timing . Goed op tijd lijkt me dat niet te zijn.
Maar dat zijn zaken die de klant normaal niet allemaal weet.

Procedures bij Proximus vergen bijvoorbeeld het opvragen van liggingsplannen van kabels van andere nutsmaatschappijen dat neemt al enkele weken in beslag.
Laat ons ook hopen dat de verkavelaar een proximus kabel in de straat heeft laten plaatsen en dat er in je woning al en wachtkabel klaar ligt tot op straat (of toch minstens een wachtbuis)
Reputatie 7
Badge +6
Klopt Frank,
Op onze website staat wat meer uitleg op deze pagina.
Mvg,
Beste Frank en Wim,

Indien de 6 weken op voorhand niet voldoende was, hadden ze dit ook gerust mogen zeggen.
Tot op de dag van vandaag heb ik zelf 10 keer moeten bellen naar de klantendienst, kreeg ik telkens een andere uitleg:
"er zijn problemen met uw adres,... We zijn vergeten de aansluiting aan te vragen, .... " wat is het probleem nu?

Leg me dan uit wat de problemen zijn, geef mee en datum waarop het in orde kan komen, zeg me dat de 6 weken niet zal lukken, ... dat is service. Het is daarom geen leuke boodschap, maar dan weet ik wel waarvoor ik sta. Nu sta ik nog nergens.

Niets van dit alles is gebeurd en dat stoort me enorm. Ik betaal liever iets meer voor een goede service, dan minder voor geen service.

mvg

Pim
Reputatie 7
Badge +3
Dag Pim,

De betrokken dienst heeft het nodige onderzoek ingesteld en zodra meer info beschikbaar zullen ze feedback geven.

Er is momenteel een probleem in de achterliggende systemen en onze IT-dienst levert extra inspanningen om dit op te lossen.

We hopen dat er morgen meer info is !

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Dag Pim,

Ik heb vernomen dat je ondertussen werd gecontacteerd en dat de afspraak van de verhuis gepland staat op 08/03.

Groetjes,

Antonella
Beste proximus,

Bedankt om de afspraak voor 8 maart te regelen. Hopelijk is dan alles van de baan.

Mvg pim
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan, je houdt ons maar op de hoogte! 🙂

Reageer