Skip to main content
Beste, eind mei verhuis ik. Internet en huistelefoon : aangesloten bij Proximus.

TV-toestel bij Telenet.

Moet ik zelf voor de overschakeling zorgen van Telenet naar Proximus ?

Vriendelijke groeten.

Ivan
Ik wil je natuurlijk hier al niet direct van het forum wegsturen, maar ik geef je gewoon mee wat ik zou doen, en dat is een contact opnemen met de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze je alle nodige info kunnen geven, je kan zelf ook nog naar een Proximus center gaan waar ze ook inlichtingen geven.

Anders kan je ook nog alle nuttige info afwachten hier van de proximus medewerkers of van andere forumleden die ook al daarmee ervaring hebben.

Mvg,

Elsa

(proximus klant)
Ik wil je natuurlijk hier al niet direct van het forum wegsturen, maar ik geef je gewoon mee wat ik zou doen, en dat is een contact opnemen met de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze je alle nodige info kunnen geven, je kan zelf ook nog naar een Proximus center gaan waar ze ook inlichtingen geven.

Anders kan je ook nog alle nuttige info afwachten hier van de proximus medewerkers of van andere forumleden die ook al daarmee ervaring hebben.

Mvg,

Elsa

(proximus klant)


Bedankt. Zal ik zeker doen. Groeten. Ivan.

Reageer