Beantwoord

Verbruik raadplegen

  • 13 March 2017
  • 7 reacties
  • 318 Bekeken

al geruime tijd kan ik via "MyProximus" mijn internet verbruik niet meer raadplegen.:(
het enige wat ik op het scherm krijg is "Cloud 10GB".
iemand gelijkaardig probleem en hoe kan dit opgelost worden.
icon

Beste antwoord door tina.b 14 March 2017, 12:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Klopt. Er is een IT probleem volgens PX. Afgelopen weekend zou er misschien iets aan gedaan zijn. Misschien is het opgelost maar ik denk het niet als ik dit lees.
Reputatie 7
Badge +3
Ik laat dit nakijken door de collega's van MyProximus. (Zelf kan ik momenteel wel via MyProximus mijn internet-verbruik zien.)

zij houden je op de hoogte.

mvg

Tina
beste Antoon1, Tina b.

Het probleem is na het weekend niet opgelost, ik krijg nog steeds hetzelfde scherm.
Nu heb ik ook gezien dat als ik in "MyProximus" naar het menu mij producten ga krijg ik ook dat scherm.

Mvg.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo groofgroof!

Wij zijn er van op de hoogte dat sommige klanten inderdaad foutieve informatie kunnen krijgen op hun app.

Hiervoor moeten wij vriendelijk vragen aan onze klanten om even geduld uit te oefenen totdat onze techniekers het probleem hebben verholpen, onze excuses voor dit ongemak.

Mvg,

Wouter
Reputatie 7
Badge +1
Hallo groofgroof!

Wij zijn er van op de hoogte dat sommige klanten inderdaad foutieve informatie kunnen krijgen op hun app.

Hiervoor moeten wij vriendelijk vragen aan onze klanten om even geduld uit te oefenen totdat onze techniekers het probleem hebben verholpen, onze excuses voor dit ongemak.

Mvg,

Wouter


Hallo Wouter,
Heb je net een prive bericht gestuurd naar U nav mijn verbruik mobile data in Februari zoals afgesproken.
Datum 12 maart 2017, Documentnummer 6730925239, Klantnummer 138035590.
Hopend op een goede afloop.
Mvg, Antoon
tot op heden nog steeds niet opgelost, kan via de site nog steeds geen verbruik raadplegen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag groofgroof,

Inderdaad, aan dit probleem wordt momenteel nog volop gewerkt.

Groetjes,

Antonella

Reageer