Een paar dagen geleden kreeg ik een sms dat ik reeds 10 euro meer moet betalen dan het vaste bedrag.
Wanneer ik in de app 'My Proximus' ging kijken, merkte ik dat ik 90% van mijn internetbundel opgebruikt had. Er werd me toen al een meerprijs van 14,53 euro aangerekend. Hoe kan dit?
Beantwoord
Verbruik mobiel internet
Beste antwoord door KoenN
Beste,
Dit kan misschien niet zijn door het verbruik van het mobile internet maar van extra verkeer.
Roaming in het buitenland of het overschrijden van de inbegrepen belminuten.
Of betaaldiensten zoals parkeer-sms en dergelijke?
Als je via my Proximus op de website van Proximus inlogt kan je dit verder in detail bekijken.
Mvg,
KoenN
Dit kan misschien niet zijn door het verbruik van het mobile internet maar van extra verkeer.
Roaming in het buitenland of het overschrijden van de inbegrepen belminuten.
Of betaaldiensten zoals parkeer-sms en dergelijke?
Als je via my Proximus op de website van Proximus inlogt kan je dit verder in detail bekijken.
Mvg,
KoenN
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.