Beantwoord

Verbruik herlaadkaart niet raadpleegbaar via MyProximus

  • 9 January 2017
  • 6 reacties
  • 538 Bekeken

Beste

afgelopen maand is er heel veel van mijn krediet 'verdwenen', dus wou ik even controleren hoe dit kwam via myProximus (website). Daar kreeg ik de melding "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar."

Heb dit meermaals geprobeerd op verschillende dagen (vandaag en gisteren), op verschillende toestellen en verschillende browsers. Telkens hetzelfde resultaat...

Hoe kan dit opgelost worden? Want zou graag zo snel mogelijk weten waar mijn belkrediet naar toe is...

Groeten
Carine
icon

Beste antwoord door Wim 10 January 2017, 16:39

Bekijk origineel

6 reacties

Heb het nu toch kunnen raadplegen, maar enkel als ik via een bepaalde knop ga.
Zie screenshots voor meer info.
Nieuwe vraag: ik zou graag mijn huidig tariefplan willen raadplegen, maar vind deze nergens terug in MyProximus.
Ook de verschillende tariefplannen kan ik gelijk nergens online raadplegen...
Kan iemand mij uitleg geven waar ik deze informatie terug kan vinden? Bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Carine,
Je tariefplan (producten neem ik aan?) kan je normaal gezien consulteren via deze link.
De verschillende tariefplannen vind je op onze productenpagina via deze link.
Mvg,
Dag Wim

alvast bedankt voor je hulp, maar helaas ben ik hier niet echt mee verder geholpen.
Ik bedoel dus effectief tariefplan, ik heb een pay&go-kaart waar ik vroeger een tariefplan heb gekozen ( bv. als je enkel in de daluren belde, kon je een tariefplan kiezen die goedkoper was in de daluren, maar duurder tijdens de piekuren ). Dit vind ik helaas nergens meer terug. Op MyProximus vind ik enkel mijn huidig nr. terug en dat dit een pay&go is.

In de FAQ ( https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html ) staat er een vermelding over de tariefplannen, maar nergens vind ik meer info.

Jouw eerste link werkt niet, daar krijg ik de melding "U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing." (zie screenshot).

De tweede link brengt mij gewoon naar een pagina naar alle soorten producten die Proximus aanbiedt, maar nergens info over de verschillende tariefplannen onder Pay&Go ( of ik kijk er misschien over ).

Groeten
Carine
Reputatie 7
Badge +6
Carine,
De Pay&Go formules vind je hier:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/prepaidkaarten-.html

Voor login probleem neem je best contact op met onze klantendienst op 0800 22 800.
Mvg
Dag Wim,

ok, dat was ik al tegengekomen, maar als ik het dus goed begrijp zijn er geen verschillende tariefplannen meer?

Login problemen heb ik niet, want ik kan mij aanmelden, maar kan blijkbaar dat onderdeel niet raadplegen...

Bedankt voor je hulp!

Groeten
Carine

Reageer