Vraag

Verbruik en producten niet raadplegen via MyProximus

  • 2 December 2017
  • 2 reacties
  • 810 Bekeken

Wij zijn het meer dan beu!
Reeds meer dan een maand kunnen wij ons verbruik en onze producten niet meer raadplegen via my proximus (zowel op smartphone-app als via internet). Wij hebben reeds meerdere keren contact gehad met de servicedesk, telkens zonder resultaat. Eerst was er een technisch probleem, dan moesten we de app opnieuw installeren, en telkens worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Wij krijgen hier meldingen dat we over de limiet gaan, maar kunnen niets raadplegen.
Wij zijn pas klant bij proximus vanaf september, maar sindsdien hebben wij constant problemen gehad. Als dit niet asap opgelost kan worden, denken wij er aan om terug over te schakelen naar telenet!
Mvg,
Stijn

2 reacties

Badge
Kan uw frustratie goed begrijpen.
Heb sinds maandag ll.,,na de update van de website ,hetzelfde probleem.Zowel op PC als op laptop.Geen producten meer te raadplegen..Wieltje blijft draaien.Na raadpleging van de service desk raad men mij aan een andere browser(Edge)te gebruiken,waar het inderdaad wel werkt.En dus niet op IE11,zoals nu.
Heb een famillie lid opgebeld die hetzelfde probleem hebben.Proximus kan mij niet verplichten een welbepaalde browser te gebruiken.
Hoop dat PX mij een oplossing kan aanbieden voor het gebruik van hun website op IE11.
mvg.
Heb het eens met geprobeerd met andere browsers waaronder edge, maar krijg nog steeds de melding dat er zich een technisch probleem voor deed. Het is toch onwaarschijnlijk dat er bij proximus niemand is dat dit kan oplossen of dat het zolang duurt. De facturen zijn wel te raadplegen, verbruik en producten niet. Van premium club ben ik ook geen lid meer.
Ik veronderstel toch dat wanneer ze een update lanceren, deze op voorhand uitvoerig testen zodat de update kan werken op alle browsers en de klanten geen hinder ondervinden.
Mvg

Reageer