Vraag

Verbruik- en herlaadgeschiedenis Pay&Go kaart

  • 10 February 2017
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

beste,
gisteren werd het profiel van mijn pay&go kaart gewist en opnieuw aangemaakt omdat er al een hele tijd een technisch probleem is...
vandaag werkt het profiel maar half en is super INstabiel...
problemen:
1/de knop "mijn krediet en verbruik" werkt niet - ik krijg er telkens de melding "omwille van een technisch probleem zijn uw gegevens niet beschikbaar"
2/ wanneer ik in het vak "herlaadkaart" onderaan op de link oproep- en herlaadgeschiedenis klik krijg ik:
OFWEL niks van gegevens
OFWEL de grafiek van de herlaadgeschiedenis
OFWEL de lijst van de verbruik- en herlaadgeschiedenis maar dan GEEN GRAFIEK vd herlaadgeschiedenis...
OFWEL beide... maar dit gebeurt zelden... OF ik moet 5 keer op de pijl "hernieuwen" klikken
Het ligt niet aan de browser want het probleem doet zich voor zowel bij Firefox als gij Chrome
Mag ik nu AUB voor eens en voor altijd vragen dat iemand AUB nakijkt WAT PRECIES het TECHNISCHE probleem is en DIT OPLOST AUB???
Graag asap een antwoordje aub, dat stuur ik m'n gsmnummer en inloggegevens door.

2 reacties

Beste, in antwoord op mijn vraag van hierboven, kreeg ik deze ochtend een mail in mijn inbox met de melding dat mijn pay&go profiel WEER gewist werd.... blijkbaar heeft die persoon bovenstaand bericht niet gelezen (is Prox. een communicatiebedrijf??) HET WERKTE EINDELIJK, zij het instabiel...
Maw, vandaag dus mijn profiel voor de 3e keer opnieuw moeten instellen. Gevolg: ER WERKT NIETS MEER...!
Een Prox-medewerker heeft het dus nógmaals gereset (= 4e keer!), maar het resultaat blijft helaas hetzelfde... HET WERKT NIET...
Ik krijg GEEN gegevens binnen over de verbruik- en herlaadgeschiedenis van mijn pay&go.
Kan iemand me aub verder helpen en NAZIEN WAT PRECIES HET TECHNISCHE PROBLEEM met dat account is aub... Eigenlijk ben ik het intussen zo'n beetje beu en vraag ik vriendelijk aan een prox.medewerker dat hij/zij mijn profiel aanmaakt met de gegevens die ik dan zal doorgeven. ik heb het er eerlijk gezegd wel een beetje mee gehad...
Profiel van pay & go NIET meer wissen aub! zou eindelijk in orde moeten zijn.

Reageer