Vraag

Verbruik en herlaadgeschiedenis op My Proximus voor GSM


Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties
Nog steeds niet en dit nadat dit voorval reeds gesignaleerd werd via deze weg en er blijkbaar ook een ticket voor opgesteld werd, kan het verbruik en de herlaadgeschiedenis van een GSM op My Proximus niet geraadpleegd worden . Dit euvel duurt nu al maanden ...
Wordt hier eindelijk iets aan gedaan ?
Vervelend dat zo'n probleem MAANDEN aansleept, zonder dat er een reden aangehaald wordt , waarom het niet werkt en wat er aan gedaan wordt.
Communicatie van Proximus diensten kan in deze toch wel beter , niet ?

Ro

20 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Geen reactie van de Proximus pannelbehandelaars ?

Vandaag geen reactie, dan heeft het geen nut dit probleem via het forum te posten.

Dan vertrekt dit probleem met brief naar de klantendienst van Proximus. Een probleem dat zo lang aansleept is niet meer normaal .

Ro
Ro, ik heb hier ook nog eens geprobeerd en ik krijg nu alleen nog een grafiek van herlaadgschiedenis en heel even de ballk van "geschiedenis en verbruik" en dan komt direct de klassieke foutmelding :
"Omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar."

Dus inderdaad nog altijd niet opgelost.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Martin, het ticket is nog in behandeling. Dit kan enkele dagen op zich laten wachten, waarvoor onze excuses . Groetjes, Cindy
Reputatie 5
Badge +3
Dag Ro, alvast onze excuses hiervoor, wil het graag escaleren, kan je mij het betrokken nummer bezorgen waar je geen verbruik van krijgt en je login, kan dit via een privébericht zenden, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +1
NickyL , berichtje iets te laat gezien. Heb vandaag 04 juni een privé berichtje gestuurd.

Groeten.

Ro
Reputatie 7
Badge +6
NickyL , berichtje iets te laat gezien. Heb vandaag 04 juni een privé berichtje gestuurd.
Groeten.
Ro

Bedankt Ro. Vandaag en ook morgen 2de Pinksteren wordt er niet gewerkt op sociale media. Ten vroegste vanaf dinsdagmorgen zullen mijn collega's je zo spoedig mogelijk contacteren, dus ik vraag je nog eventjes geduld te oefenen.
Groeten,
Wim
Reputatie 5
Badge +1
Wim, bedankt voor de ractie.
Me contacteren is in se niet nodig.
Probleem is gekend, ticket opgemaakt blijkbaar.
Vraag is wordt het opgelost en tegen wanneer. Een dergelijk probleem kan toch geen maanden aanslepen.
Een sms op mijn nummer dat ik aan Nicky gaf met info is voldoende voor mij.
Nog prettig verlengsd weekend.

Ro
Dit probleem sleept al meer dan 6 maanden aan. Steeds komt er er is een technisch probleem opgetreden ...
Vandaag kreeg ik plots na meer dan een half uur de tab te laten openstaan de "rand informatie" te zien waarin ik kon lezen dat ik nu mijn geschiedenis van de laatste maand maar meer mag zien? En dit terwijl dit al meer dan 6 maanden niet meer werkt en eigenlijk sinds het deze versie van de site is nog nooit behoorlijk heeft gewerkt en het tergend lang duurt voor er überhaupt eens iets verschijnt.
In bijlage is het beste dat ik al in meer dan 6mndn heb gezien (en mss in meer dan 1jaar, ik hou het niet bij) maar ja wat ben ik ermee niks van de bel en oproep geschiedenis is te zien.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi csls, kan je even je klantgegevens doorsturen in een privébericht aub, dan kijken we het voor je na!

Een privébericht kan je starten via :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Groetjes, Cindy
Reputatie 5
Badge +1
Aan Csls,


wij hebben hetzelfde probleem. Proximus Team heeft nu bevestigd dat zij het zullen nazien, want zelfs een nieuw account maken ( zoals ze voorstelden) hielp niet. Het werkt nog steeds niet en dit , zoals je zelf ook hebt kunnen vaststellen, al maanden niet.
Laat ons hopen dat bij dit beloofde nazicht van het probleem, het voor iedere verbruiker opgelost zal zijn .
Er is hoop ...

Ro
Bij mij werkt het nu al met de opera browser, het is toch al iets 😉
Reputatie 5
Badge +1
Martin bedankt voor de hint. Ga ik ook eens proberen.
Ro
Met firefox geprobeerd werkt het nu ook, maar je moet blijkbaar nog eens extra op enter drukken iedere keer.
Bijvoorbeeld: als je iets gekozen hebt zoals de datum en daar de maand bv gekozen hbebt en toepassen gekozen hebt moet je nogmaals op enter drukken !

Als ik via "mijn krediet en verbruik" probeer lukt het niet ik moet een beetj lager op de pagina kiezen voor
" > Oproep- en herlaadgeschiedenis" enz....

Met Edge werkt het niet.
Reputatie 5
Badge +1
Martin, jij hebt blijkbaar meer geluk dan ik.
- via IPAD geprobeerd met safari, met chrome .... niks
- nogmaals op PC geprobeerd met mozilla firefox, chrome, opera ... niks

En er is recent nog een bericht hier verschenen van "krommenbek" met hetzelfde probleem, waar AntonellaD hem zijn privé gegevens vraagt, om na te zien.
Kan Proximus nu eens niet stellen dat dit een algemeen probleem is ?
En wanneer het opgelost wordt,of zal worden, dat is de vraag.
Reeds twee dagen geleden ging men mijn probleem doorgeven aan de informatica verantwoordelijke ... nog steeds geen respons of oplossing .
Triest ... intriest...

Ro
Mij vroegen ze ook de klantgegevens.
Maar nu komt er uiteindelijk wel resultaat na een paar keer op F5 te drukken.

Bij de oorspronkelijke request krijg ik enkel en scherm met headers en footers (of technische storing),
Na F5 komt de rand informatie en de technische storing.
Nog eens F5 levert data op
Reputatie 5
Badge +1
csls

herlaadgeschiedenis ok, maar oproephistoriek niet te raadplegen.
Dus nog niet opgelost.

Ro

Reputatie 5
Badge +3
Dag Ro, hiervoor is er een IT ticket opgemaakt, namelijk IT ticket IM8305001, zal spoedig opgelost zijn, excuses voor de tijdelijke hinder. Groetjes, Nicky
Ik zit hier nu al van vorige donderdag te zwoegen met hetzelfde probleem.
Er is ook een ticket opgemaakt geweest voor mij, is via facebook messenger gebeurd.
Ik vraag mij ook af hoe lang het nog zal duren eer dit probleem wordt opgelost. Ik ben begin deze week hiervoor ook al naar de proximus winkel geweest, die konden mij niet helpen en zeiden dat ik proximus moest bellen hiervoor. Proximus heeft mij die dag dan zelf gebeld, maar ze konden mij niet helpen. Ik moest een paar dagen afwachten want ze zouden net bezig zijn met aan myproximus te werken. Tegen vandaag zou dat probleem opgelost moeten zijn, indien niet moest ik terug bellen. Ik bel terug, moet ik meerdere keren opnieuw bellen om toch maar iemand aan de lijn te krijgen. Kan die persoon mij weeral niet helpen, die zegt nu weer dat ik naar de proximus winkel moet. Dat er waarschijnlijk een probleem moet zijn met m'n identificatie. Ik heb hem gezegd dat ik nochtans in maart een mail heb gekregen dat ik geïdentificeerd sta. GRRRRRRRR
Voila, alweer naar de proximus winkel geweest, herlaadkaart nogmaals laten identificeren. Probleem, zoals ik al dacht, nog steeds niet opgelost hiermee.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Stephanie, spijt ons dit te vernemen, kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Reageer