Verbruik controleren

  • 29 December 2014
  • 5 reacties
  • 647 Bekeken

Hallo,


Ik heb het abonnement smart+15 van Proximus en gebruik de app MyProximus om mijn verbruik te controleren... Ik zie bij verbruik enkel mijn internetverbruik en dat van mijn ouders (500MB voor tablets). Mijn belminuten/sms-verbruik zie ik niet staan in de app. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.


Mvg,


Alexander

5 reacties

privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


hebben ze voor vele anderen ook al moeten oplossen
Heb ik gedaan. Enig idee hoe lang het ongeveer duurt eer ze antwoorden?
Hangt ervan af wie er juist van dienst is desnoods morgen nog eens herhalen
Heb ook al gemerkt dat het verbruik niet correct weergegeven wordt en maar 1 keer per dag wordt geupdate.


Voobeeld de sms'en die ik heb verstuurd zie je niet staat. staat verbruik aangerekend die er niet is.


ze zouden beter kijken naar de App van telenet deze werkt perfect. (ik kom van telenet) maar met de app van myproximus kan je gewoonweg niets doen met je verbruikgegevens wegens niet correct en up to date.


eerlijk gezegd begin al spijt te krijgen dat ik terug ben gekeerd naar proximus.
Dit is een probleem dat inderdaad door heel veel mensen aangehaald wordt en blijkbaar nog altijd niet opgelost werd !!!!

Reageer