Verbruik abonnement blijkbaar al op ....full control abonnement van mijn dochter
blijkbaar is het verbruik van mijn dochter haar full control abonnement helemaal opgebruikt; nochtans blijkt uit haar my proximus dat ze nog internet over heeft en belkrediet , snap niks van die full control
Op het dataverbruik zit serious wat vertraging in de mobile app. Dit wordt dit jaar nog aangepakt.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage_mypxtrouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Best dus nog verbuik op de website raadplegen. Daar is het actueler.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mypx_usage_mypxtrouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/myproximus-applicatie/problemen/geen-of-onvolledig-verbruik-in-de-myproximus-app.html
Best dus nog verbuik op de website raadplegen. Daar is het actueler.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.