Verbruik

  • 26 February 2017
  • 9 reacties
  • 221 Bekeken

Ik krijg nu al een paar dagen de melding dat ik mijn verbruik niet kan bekijken, dat ik het later opnieuw moet proberen..
Mijn vaste lijn kan ik wel bekijken.. gsm's niet!

9 reacties

Wanneer wordt dit probleem opgelost????
Reputatie 7
Badge +3
kelly, waar kan je het verbruik niet bekijken ?

via MyProximus op je vaste pc ? zie je de nummers van de gsm's staan ?

of via de gsm-toestellen zelf ?

groeten

tina
Beste,

ik heb beiden al geprobeerd. (gsm en pc).
Ik zie de nr's staan, aantal belminuten, verbruikte mb.
Maar als ik dan naar het detail wil gaan kijken van de gsmnr's komt er volgende foutmelding:
Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.
Bij het detail van de vaste lijn heb ik dit niet.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kellyvdb,

Heb je al eens de cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Heb je ook eens geprobeerd via een andere browser?

Groetjes,

Antonella
Beste,

Ik heb dit beiden al geprobeerd... zonder resultaat

Kelly
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kellyvdb,

Het is nu wel zo dat er algemene problemen zijn op MyProximus. We zijn hiervan op de hoogte. Hier wordt momenteel ook volop aan gewerkt om de situatie zo snel mogelijk terug te normaliseren.

Groetjes.

Antonella
Dit is nu nog steeds niet in orde!
vaste telefoonlijn kan ik wel bekijken, wat moet ik doen???
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kellyvdb,

Kan u mij het klantnr, gsmnr, login en e-mailadres bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan ik het laten nakijken bij de bevoegde dienst.

Excuses alvast voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 41732295.

Zij zullen het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.

Excuses alvast voor het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer