Verbindingstijden mobiel internet

  • 3 May 2011
  • 5 reacties
  • 1510 Bekeken

Hallo Eva,

Mijn klantnr. is 002198462 op naam van Verfaillie Jacques.
Ik heb een vast internetabonnement en een mobiel internet abonnement.
Via de e-services kan ik het verbruik van mijn vast internet gemakkelijk volgen, gebruiker fc878338.
Nu zou ik dit ook graag kunnen voor mijn mobiel internet maar om een gebruiker toe te voegen moet ik nog een fc...... nr. hebben en een paswoord.
Kunnen jullie mij dit bezorgen ? Of werkt dit anders ? Laat het mij weten aub.

Vriendelijke groeten.

5 reacties

Spreek je over mobiel internet voor computer/laptop of over mobiel internet op smartphone/PDA/Tabloid? Voor mobiel internet op smartphone heb je gratis applicaties die je kan downloaden om je verbruik in het oog te houden (Hello Proximus/Data Counter). Voor mobiel internet op PC/Laptop/Netbook is er normaal gezien bijgeleverde software om je verbruik in het oog te houden welke je ook kan downloaden via http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13828 onderaan de pagina.

Hou ons op de hoogte :)

Mvg
Ik heb mobiel internet met een usb-stick van Vodaphone en kan inderdaad mijn verbruik zien terwijl ik surf. Maar ik zou dit ook graag via de e-servces kunnen raadplegen. Dit moet toch mogelijk zijn ?
Hier heb ik geen idee van, heb momenteel zelf geen mobiel internet. Misschien dat iemand anders dit weet, zou toch normaal moeten lukken om dit ook via e-services na te gaan. Vraag het anders even aan de klantendienst of Eva voor verdere info.

Mvg
Beste jacquesverfaillie,

Het verbruik van mobile internet kunt u eveneens via de e-services opvolgen. Meer info via onderstaande link.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/1835/related/1

U dient dan wel eerst uw mobile internetverbinding te selecteren. Die moet u in de kolom aan de linkerkant zien staan.

Ik zal uw gegevens in ieder geval doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij voor u eens alles kunnen nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Ok, bedankt Eva. Probleem opgelost.

Reageer