Skip to main content

verbinding

  • 2 December 2010
  • 3 reacties
  • 1072 Bekeken

Reeds 2 x is mijn internetverbinding vandaag uitgevallen,heeft BGC "ook" last van het vriesweer?!??

Dat is tegenwoordig overal HET excuus.Wenkbrauw ophalen

Groeten,

Yves

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 603 reacties
  • 2 december 2010
de helpdesk op hun nummer 0800/22700 al gecontacteerd ?.

muisje

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 december 2010
Neen,ik heb geen goesting om alweer een uur aan de telefoon te hangen om dan alweer te horen dat volgens hun alle in orde is en even daarna de verbinding weeral wegvalt.

Ik heb al geprobeerd om verbinding te maken met mijn BBox via internet maar dat gaat ook niet,dan krijg ik de vermelding dat er verbindingsproblemen zijn buitenaf maar het draadloze binnen is ok.Wenkbrauw ophalen

Yves

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 3 december 2010
Vrees dat de helpdesk op 0800 22 700 de enige gaat zijn die je verder gaan kunnen helpen...

Reageer