Verbinden met Ruckus VF7811
Gisteren probeerde ik een set ruckus apparaten (7811 & 7111) te gebruiken om Belgacom TV te installeren op een nieuwe tv. De adapter en de access point wouden echter niet meteen verbinden dus besloot ik ze te herinitialiseren, maar ook dat blijkt na een tiental pogingen ook niet te helpen.
Bij het herinitialiseren blijven op de AP de linkse 2 LEDs branden, en de rechtse blijven uit. Bij de adapter branden de linkse 2 en de rechtse 2 gaan samen aan en uit. Voor zo ver ik weet betekent dit dat de adapter wacht op de AP om geinitialiseerd te worden. Hier komt geen verandering in, dus de herinitialisatie lukt niet.
Nu probeer ik via een UTP kabel met mijn PC in te loggen op de VF7811, maar ik kan hem maar niet vinden. Ik heb in 3 netwerken geprobeerd, 192.168.0.0, 192.168.1.0 en 192.168.2.0 (netwerkaart pc instellen op 192.168.x.2 enz.).
Mijn vraag is nu of die VF7811 door Belgacom standaard in een ander netwerk zit, en of het de bedoeling is dat een particulier daar zelf niet op in kan loggen?
Als dat niet het geval is zal mijn VF7811 aan vervanging toe zijn vrees ik.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.