Beantwoord

Verandering van abonnement.

  • 4 February 2016
  • 14 reacties
  • 420 Bekeken

Ik had tot en met deze morgen het volgende bij jullie als klant:

internet maxi
gsm 15+
tv
en mijn vaste telefoon

Nu al 3 keer gebeld naar PX om mijn contract veranderen naar hetzelfde maar dan zonder vaste telefoon. Voor die 2 a 3 telefoons die ik krijg op maand basis die meestal toch zinloos zijn. ik bel naar mijn kennissen via skype. Heb klank en beeld.
Heb van verschillende medewerkers gehoord dat kan niet meneer je moet een vaste lijn hebben en van ander het kan wel.

Mens snap er geen bal meer van. Vandaag vriendelijke dame aan de lijn gehad die voor de 4 keer mijn pack zal aanpassen.

Er is mij het volgende belooft vanaf volgende maand hebt ik nog:
internet maxi en tv en gsm 15+ en geen vaste telefoon meer bespaar daarmee +/- 10 euro per maand. Is frustrerend dat je 4 keer moet bellen om het op te lossen en dat het nog altijd niet opgelost is.

ER was mij een email belooft vandaag met het nieuwe contract heb nog niets ontvangen.
icon

Beste antwoord door josm 4 February 2016, 13:42

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor zover ik weet krijg je voor je internet en TV een 'vast lijnnummer' voor de verbinding, maar moet je inderdaad geen vast telefoon abonnement nemen, Patrick. Als je zelf je pack samenstelt op de Proximus site bv. kan je zelfs kiezen tussen een pack internet, TV met en zonder vaste lijn.
Ik hoop dan ook met je dat het vlug in orde komt.
Dit klopt Marleen, dan krijg je een fictief telefoonnummer zoals je zegt een "lijnnummer", en als ik mij niet vergis kunnen ze het zelfde telefoonnummer behouden,
voor dit lijnnummer, zoals Patrick al had.
NB; in verband met " Als je zelf je pack samenstelt op de Proximus site bv. kan je zelfs kiezen tussen een pack internet, TV met en zonder vaste lijn" dan zou dit automatisch moeten goedkomen, maar toen ik dit gedaan heb om mijn pack aan te passen dan is het toch ook verkeerd gelopen, daarom dat ik zo'n dingen nu veel liever met een operator doe en dan overloop met hem wat er inzit in het gewijzigd pack en hoeveel het nieuw pack mij maandelijks gaat kosten, zo ontdek je veel vlugger of ze iets verkeerd geïnterpreteerd zouden hebben.
"Een wijze raad van tante Kaat" 😉
klopt Marleen met wat je zegt maar je pack samenstellen dat lukt maar als je het wil bevestigingen loop het tilt. Doe de test maar.

Natuurlijk maakt PX er geen reclame ervoor neem nu 1.000.000 gebruikers die geen vaste telefoon meer willen en die skype gebruiken 1.000.000 * 10 euro is een zeer mooi bedrag dat ze verliezen jaarlijks.

en hoop ook dat het in orde komt maar op dit moment heb ik zeer weinig vertrouwen in Px omdat ze maar beloven en oud spreekwoord zegt. Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven.
en Elsa de gouden raad van tante kaat :-))))))
Reputatie 7
Badge +6
Patrick, ik gaf die Prowimus site alleen maar als vb om aan te tonen dat het inderdaad zonder vast lijn kan. Ik heb ook al gemerkt dat dat bevestigen fout kan lopen.
Je moet er ook wel rekening mee houden dat een verandering in je pack eventueel kan betekenen dat je vroegere voordelen zoals bijvoorbeeld een vermindering van je GSM abonnement in je pack wegvallen; alles wordt aan de nieuwe tarieven berekend. Dat heb ik aan den lijve mogen ondervinden en rara .. het valt niet in het financieel voordeel van de klant uit.:@
Snap je reddering Marleen maar ik ben handicapt en geniet dus van het sociaal tarief hier zoals bv elektriciteit, water , enz...

Leven in 2016 de moderne tijd waar de klant nog dezelfde dag antwoord verwacht en niet dat je maanden moet wachten voor antwoord.
Reputatie 7
Badge +6
Ik snap het helemaal, Patrick en ik heb al een paar keer gepost hier dat het systeem van Proximus zo log geworden is dat er van alles KAN fout lopen en mijn ervaring is ook: ALS het KAN fout lopen, dan LOOPT HET OOK FOUT in vele gevallen.
Niet dat ze niet vriendelijk zijn, dat zeg je zelf ook, maar je hebt soms (te) veel tijd en moed nodig om alles weer in orde te krijgen en een mens heeft nog een ander leven naast Proximus.
Ik duim voor je !
Je duim zou er op den duur stijf van staan hé Marleen.
Reputatie 7
Badge +6
Elsa, het is niet bepaald handig bij het kokkerellen, maar het is voor de goede zaak, hé. :8
Reputatie 3
Badge
Dag Patrick,

Het is perfect mogelijk om een pack zonder vaste lijn te nemen.

Onze excuses dat u niet altijd de correcte info ontving.

Met vriendelijke groeten,

Jos
Vandaag om 09 uur gebeld naar PX en medewerker Natalie aan de lijn gehad met mijn vraag, Hallo zijn nu al 3 maanden verder en heb nog altijd mijn vaste lijn die ik niet meer wil.

Het antwoord van de medewerker vandaag is, zie op mijn scherm dat het in behandeling is u moet even geduld hebben. Op de vraag wat bedoelen u met in behandeling ( 3 maand nu) was het antwoord weet ik niet meneer heb geen flauw idee wat ze ermee bedoelen. Na mijn aandringen dat de dame info naam bij haar baas was het antwoord geduld hebben meneer.

Dame was zeer vriendelijk en correct geen klachten erover maar komaan PX nu al 3 maand dat ik mijn vaste lijn wil afzeggen. WANNEER kom het in orde ??????
Reputatie 7
Badge +6
Patrick,
Uw vraag werd via dit forum doorgegeven aan de klantendienst die er, zoals mijn collega u telefonisch bevestigde, mee bezig is. Ik verzoek je dus nog eventjes geduld te oefenen. Het komt in orde.
Bedankt.
Thx voor het antwoord Wim zullen wij doen.

Reageer