Beantwoord

Veranderen GSM abonnement in pack

  • 26 March 2016
  • 2 reacties
  • 268 Bekeken

Weet niet of dit op de juiste plaats is gepost...

Ik heb maandag 21/03 via my proximus een bestelling gedaan om mijn abonnement smart 35 te veranderen in smart 25 met een permanente korting van €5/maand als in een pack.
Onmiddellijk heb ik ook een orderbevestiging gekregen met Ref. ECA2363958.
Sindsdien heb ik geen nieuws meer en kan er ook niets van terugvinden op MyProximus. :@
Ik zou het appreciëren mocht ik een nieuwe maand kunnen beginnen met een nieuw abonnement.
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door josm 30 March 2016, 14:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Bel eens naar de klantendienst en vraag dan of uw nieuw abonnement al actief is.
Reputatie 3
Badge
Dag Alain,

Uw abonnement is vandaag aangepast naar een smart+ 25.

Mvg,

Jos

Reageer