Weet niet of dit op de juiste plaats is gepost...
Ik heb maandag 21/03 via my proximus een bestelling gedaan om mijn abonnement smart 35 te veranderen in smart 25 met een permanente korting van €5/maand als in een pack.
Onmiddellijk heb ik ook een orderbevestiging gekregen met Ref. ECA2363958.
Sindsdien heb ik geen nieuws meer en kan er ook niets van terugvinden op MyProximus. :@
Ik zou het appreciëren mocht ik een nieuwe maand kunnen beginnen met een nieuw abonnement.
Wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Bel eens naar de klantendienst en vraag dan of uw nieuw abonnement al actief is.
Dag Alain,
Uw abonnement is vandaag aangepast naar een smart+ 25.
Mvg,
Jos
Uw abonnement is vandaag aangepast naar een smart+ 25.
Mvg,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.