Veranderd naar Tuttimus en nog steeds niet OK

  • 20 June 2017
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Op 29.05 heb ik mijn bestaand pack laten overzetten naar een Tuttimus (toen in promotie). Ik vroeg tevens een extra gsm-nr 0479/372175 bij te voegen met een Familus S. Tevens vroeg ik mijn SIM-kaartje van mijn tablet te desactiveren. Als ik nu naar mijn producten zie, dan ziet dat er helemaal anders uit dan ik verwacht had. Ik dacht 5 Gb data te hebben op mijn gsm 0474/806880 en 2 op mijn bovengenoemde gsm. En dat ik vrij zou kunnen bellen tussen mijn vaste lijn en mijn 2 gsm-nummers.
Ik vind daar echter niets van terug op mijn overzicht. Meer nog: van mijn 0479/372175 zie ik helemaal niets verschijnen. Ik heb reeds enkele keren gebeld, maar aan de telefoon zeiden ze mij dat alles in orde was. Kan u mij aub dringend nader informeren hoe het nu zit? Bij voorbaat dank! Telefonisch bereikbaar op de 0474/806880.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Ontevreden trouwe klant,

Ik heb dossier 29813151 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je ook verder zal contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer