Op 29.05 heb ik mijn bestaand pack laten overzetten naar een Tuttimus (toen in promotie). Ik vroeg tevens een extra gsm-nr 0479/372175 bij te voegen met een Familus S. Tevens vroeg ik mijn SIM-kaartje van mijn tablet te desactiveren. Als ik nu naar mijn producten zie, dan ziet dat er helemaal anders uit dan ik verwacht had. Ik dacht 5 Gb data te hebben op mijn gsm 0474/806880 en 2 op mijn bovengenoemde gsm. En dat ik vrij zou kunnen bellen tussen mijn vaste lijn en mijn 2 gsm-nummers.
Ik vind daar echter niets van terug op mijn overzicht. Meer nog: van mijn 0479/372175 zie ik helemaal niets verschijnen. Ik heb reeds enkele keren gebeld, maar aan de telefoon zeiden ze mij dat alles in orde was. Kan u mij aub dringend nader informeren hoe het nu zit? Bij voorbaat dank! Telefonisch bereikbaar op de 0474/806880.
Bladzijde 1 / 1
Dag Ontevreden trouwe klant,
Ik heb dossier 29813151 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je ook verder zal contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Ik heb dossier 29813151 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je ook verder zal contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.