Veldrijden op TV

  • 31 December 2015
  • 7 reacties
  • 1021 Bekeken

Onlangs (2 tal maanden) stond in de krant dat telenet de alleen rechten voor uitzending van de superprestige veldritten onrechtmatig
zou verworven hebben sindsdien niets meer over gehoord. Spijtig dat we het nu enkel met een samenvatting op één moeten stellen.
Proximus zou toch ook moeten weten dat er daar door bestaande klanten overstappen naar TN. Hopelijk doen ze eens inspanning zodat
ze deze veldritten ook mogen uitzenden.
Beste eindejaarswensen aan iedereen hier op dit forum.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
De VRT zendt die inderdaad maar achteraf als samenvatting uit. Een sterke verarming van het aanbod. Maar als de Superprestige zich exclusief aan Telenet bindt is dat hun verantwoordelijkheid. Mij zou dat alvast NIET naar Telenet lokken. Ik haat monopolizering. Ik heb ook Telenet (enkel TV) maar wil voor sport niks extra betalen, want zou in vrije nieuwsgaring moeten zitten. Allicht vindt men dat dit met de aangeboden samenvatting voldoende is? De spanning is er dan wel al lang uit hé.
Ik denk dat het meer een duopolie is want ze weten het goed te verdelen blijkbaar, je moet maar gewoon naar de verhouding TV klanten kijken, ze weten goed de balans in evenwicht te houden en tot hier lukt het blijkbaar nog altijd.
Reputatie 7
Badge +6
Verplaatst naar juiste subforum.
Reputatie 7
Badge +1
Hoort veldrijden thuis onder TV tips & tricks? Nou ja...het is wél op TV natuurlijk. Ik vind het principiëel fout dat een sport zich aan één provider of zender verkoopt. Maar dat is nu eenmaal waar het grote geld zit voor de teams de bonden, de sponsors, de sportsterren. Je kunt dat niet tegenhouden. Maar als het escaleert krijg je FIFA-toestanden.
Elza, met duopolie bedoel je waarschijnlijk tussen één en TN maar ik denk dat proximus daar ook moet kunnen voor
meedingen zoals met het belgisch voetbal. Ik ben ook geen fan om voor alle sporten te moeten betalen. Weet er trouwens
iemand iets meer over het vermelde krant bericht of heeft proximus geen interesse omdat die sport in Wallonië niet populair is.
Reputatie 7
Badge +1
Elza, met duopolie bedoel je waarschijnlijk tussen één en TN maar ik denk dat proximus daar ook moet kunnen voor
meedingen zoals met het belgisch voetbal. Ik ben ook geen fan om voor alle sporten te moeten betalen. Weet er trouwens
iemand iets meer over het vermelde krant bericht of heeft proximus geen interesse omdat die sport in Wallonië niet populair is.

Ik denk dat Elsa met haar duopolie Proximus en Telenet bedoelt. En het is Telenet die zenders opkoopt, niet Proximus.
Sinjoor, Maar niet tot bloeden toe als je me begrijpt ;-)

Nog een prettig eindejaar,
Elsa

Reageer