Veldrijden

  • 17 July 2015
  • 9 reacties
  • 607 Bekeken

Zou Proximus niet beter uitkijken om de rechten op de BPost Banktrofee veldrijden te verwerven. Nu Telenet de rechten op de superprestige crossen heeft verworven, vrees ik dat de BPost vroeg of laat ook naar hen zal verdwijnen.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Gqaat dat over het contract met de VRT? dan komt toch alles op TV?


do 16/07/2015 - 18:30 VRT/Sporza en Telenet duiken samen het veld in. De openbare omroep heeft met Telenet een overeenkomst bereikt over de uitzendrechten van het veldrijden. De samenwerking tussen VRT/Sporza en Telenet houdt in dat de uitzendrechten en de productie gedeeld zullen worden. Ook blijft het veldrijden op deze manier bereikbaar voor een groot publiek.





De komende vijf jaar zal VRT/Sporza een relevant aanbod uit de Wereldbeker, de Superprestige en het WK veldrijden uitzenden op open net. De VRT-sportredactie deelt ook haar expertise op het vlak van wielerverslaggeving.



ik heb het niet gelezen ,maar dit jaar zijn er ook enkele wedstrijden geweest op kanaal 8,en ik denk dat je nu ook alles bij telenet kan zien en sporza.
Ik lees toch dat niet alle superprestige crossen nog op Sporza zullen te zien zijn enkele enkel nog op Telenet.
duopoli met als resultaat dat er al velen beiden in huis hebben niet slecht gezien hé van die mannen frons
















eleven en eleven plus
Eleven en Eleven Sports nieuw in sportaanbod Proximus TV



De nieuwe sportzenders Eleven en Eleven Sports komen in augustus beschikbaar in het sportaanbod van Proximus TV. Dat heeft Proximus vandaag bekendgemaakt. Eleven en Eleven Sports zijn in handen van de Italiaanse ondernemer Andrea Radrizzani, die ook eigenaar is van Belgisch voetbalrechtenhouder MP & Silva. De nieuwe voetbalzender Eleven start vanaf 2 augustus op Proximus TV en zendt het Frans (Ligue 1), Italiaans (Serie A), Schots (Premier League) en Braziliaans voetbal en de Engelse FA Cup uit. Eleven Sports zendt vanaf 22 augustus diverse sporten uit zoals tennis, basketbal, wielrennen, volleybal en Formule E. De nieuwe sportzenders zenden de hele dag uit en in zowel SD als HD. Bovendien onderhandelt Eleven Sports Network nog met andere operatoren.



Eleven en Eleven Sports zullen bij Proximus TV beschikbaar zijn in de betalende zenderpakketten Proximus 11+ (9,95 euro per maand), All Foot (14,95 euro per maand) en All Sports (14,95 euro per maand). Bij Proximus 11+ is ook het Portugees voetbal en de UEFA Champions League inbegrepen. Proximus onderhandelt nog over het Spaans voetbal. All Foot bevat het internationale voetbal en sport (Proximus 11+) en Belgisch voetbal (Proximus 11), terwijl All Sports naast Proximus 11+, enkele sportzenders en een zender voor volwassenen heeft. Meer info over het sportaanbod bij Proximus TV kan u vinden op http://www.proximus.be/" style="color: rgb(0, 114, 188); text-decoration: none; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 19.6000003814697px; background-color: rgb(255, 255, 255);" target="_blank


15 euro voor Eleven Sports ???ja laat het dan maar....
md, ga jij je broek daar aan scheure,n of wat?,Blijf dan maar voor altijd bij proximus en kom het best nooit naar telenet want daar zal je de waarde van geld misschien eens leren waarderen.smiley
Reputatie 7
Badge +6
Wat ik zo plezant vind is dat de 'sportlefhebbers' van All Sports (what's in a name?) er ook een zender voor volwassenen (Passie XXX etc.) bijkrijgen: we zullen dat maar onder de noemer 'gymnastiek' plaatsen, zeker.lach
Ken,ik ken de waarde van geld heel goed,ik werk er elke dag voor!En zodoende,ja 15 euro voor 1 stom sportzenderke is mij te veel.


Reageer