Hallo.
Enkele jaren geleden is er een artikel verschenen waarin beschreven werd dat proximus werkt aan de activering van het vdsl2-vectoringnetwerk. Hierdoor zou de snelheid van de breedbandaansluiting via de klassieke koperlijk verhogen van 30mbps naar 70mbps.
Volgens dit artikel zou Laken (waar ik woon) in 2014 als één van de eerste aan de beurt zijn.
Nu vraag ik mij af in hoeverre deze aanpassingen verwezelijkt zijn want sinds 2013 lijkt er mij niet veel veranderd aan onze internetsnelheid..
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Heb je zelf al eens nagegaan wat er reeds mogelijk is op uw adres, hier: http://proximus.be/internetsnelheid
Zeker, deze geeft aan dat ik 3,9Mbps down en 498Kbps uploadsnelheid zou hebben. Als ik dit controleer met een speedtest lijkt dit min of meer te kloppen.
Toch lijkt met dit nog zeer weinig. zeker na de aanpassingen aan het netwerk (als we het artikel mogen geloven)...
Toch lijkt met dit nog zeer weinig. zeker na de aanpassingen aan het netwerk (als we het artikel mogen geloven)...
Inderdaad sven dat is zeker geen VDSL ;-)
Proximus medewerkers zouden wel even kunnen navragen of er binnenkort VDSL inzit voor u!
suc6
Proximus medewerkers zouden wel even kunnen navragen of er binnenkort VDSL inzit voor u!
suc6
Dag Sven 1424,
Stuur me even je klantnummer door, dan bekijk ik dit even voor je.
Mvg, AM
Stuur me even je klantnummer door, dan bekijk ik dit even voor je.
Mvg, AM
Dag AndyM,
Ik denk dat ik dit best prive doe maar als ik op je profiel klik zie ik geen knop staan om je een bericht te sturen...
Kan dit op een andere manier of moet ik mijn klantnummer hier doorgeven?
Ik denk dat ik dit best prive doe maar als ik op je profiel klik zie ik geen knop staan om je een bericht te sturen...
Kan dit op een andere manier of moet ik mijn klantnummer hier doorgeven?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.