Is VDSL2+ beschikbaar met deze gegevens? Ze hebben het al 2 keer proberen overschakelen maar tevergeefs. Ik ben al bijna een maand aan het wachten voor VDSL maar ik blijf maar te horen te krijgen dat ik moet wachten op een telefoontje voor meer informatie. En als ik word gebeld zeggen ze dat het in orde komt maar wanneer weten ze niet.
Alvast Bedankt!
Device: B-Box 3 Sagem
Downstream current bit rate: 9 023 kbps
Upstream current bit rate: 509 kbps
Downstream max bit rate: 16 378 kbps
Upstream max bit rate: 1 225 kbps
Downstream attenuation: 12,0 dB
Upstream attenuation: 5,4 dB
Downstream noise margin: 27,3 dB
Upstream noise margin: 30,3 dB
Vectoring down: no
Vectoring up: no
Modem vectoring compatible: yes
ROP vectoring compatible: unknown
Beantwoord
VDSL2+ beschikbaar?
Beste antwoord door Amazor
Waarschijnlijk heb je dan toch problemen op je lijn en zit je op een repair profiel 9/0,5
De lijntest (en lijnwaarden!) bewijzen dat dit geen VDSL2 is, maar ADSL2+.
Proximus heeft geen normale VDSL2-profielen met een upload lager dan 1 Mbps, en het repair-profiel gaan ze uiteraard niet als basis gebruiken als resultaat voor een speedtest. ;-)
@Lotfi56
Via welke weg denk/weet je dat VDSL2 bij jou beschikbaar is? Het kan natuurlijk, maar het zou me verbazen dat hun internetsnelheid-website nog niet aangepast is.
De waarden die je nu te zien krijgt op de website zijn de 'netto' snelheidswaarden van een 12 Mbps-profiel over ADSL2+.
Als VDSL2 toch niet mogelijk blijkt, mag je gerust aandringen tot een onderzoek om een profielverhoging van jouw lijn door te voeren, gezien de website de hogere snelheden aangeeft en je blijkbaar dicht van de centrale zit, zou dit geen probleem mogen zijn
In de huidige situatie zal je een bedroevend lage internetsnelheid hebben als er een HD-zender op staat.
Via de edpnet-snelheidstest (www.lijntest.be) kan je nog eens dubbelchecken of de beloofde snelheid wijst op een hoog ADSL2+-profiel, of een laag VDSL2-profiel.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.