Vdsl2?

  • 11 December 2010
  • 3 reacties
  • 1454 Bekeken

2 jaar geleden ben ik bij een belgacom verkooppunt geweest, om me te informeren voor belgacom-tv. Het zou binnen de 6 maanden, samen met vdsl2 beschikbaar zijn. In mei dit jaar, belde ik naar de klantendienst, omdat het nog steeds niet in orde was. Daar vertelde men me dat het ZEKER in augustus geregeld zou zijn.

Nu, in december, is er nog steeds niets van in huis gekomen. Heb gisteren nogmaals gebeld, en deze keer zeiden ze dat er "geen planning voorzien was". Waarom vertelde ze me andere keren iets anders, vraag ik me dan af?

Ik ben het meer dan beu, en overweeg mijn abonnement op te zeggen.

Iemand dezelfde ervaringen?

3 reacties

Badge
Yep , die pipo's aan de telefoon roepen maar wat in het ijle .

Als de ene A zegt mag je er zeker van zijn dat de andere B zegt.

Het beste als je belt is dat je de naam van die persoon vraagt of nog beter is het gesprek op te nemen .

En denk eraan , voor te verkopen weten ze alles van buiten maar als het is om u te helpen ...

I"m manuel , I'm from Barcelona and i know nothing ...:D
Sardonis,

Een beetje constructief graag. De Belgacom forum mensen doen hier erg hun best.

Sabatino,

Wat noodzakelijk is is transparantie over waar en wanneer VDSL2 wordt ter beschikking gesteld.

Zelf woon ik aan de kust en om één of andere reden horen wij ook nog niet tot de gelukkigen.

Info over een installatiedatum wordt niet verstrekt.

De geheimzinnigheid rond de planning is niet vertrouwenwekkend.
@Sardonis, die gesprekken worden altijd opgenomen. En ze zeggen hun naam aan het begin van het gesprek waarschijnlijk zelf.

Om dan over te gaan tot een nuttige bijdrage aan dit topic: post even uw login, dan kunnen de Belgacommedewerkers hier dit voor u nakijken.

Reageer