VDSL beschikbaarheid opgeschoven

  • 25 October 2011
  • 3 reacties
  • 1959 Bekeken

Hallo


Ik heb een tijdje geleden hier als eens gevraagd wanneer vdsl bij mij beschikbaar zou zijn.

Eva wist mij toen te vertellen dat dit vanaf 1/09/11 zou kunnen.

Tevens heb ik al gebeld met de klantendienst ergens in september om dit na te vragen omdat het nog niet beschikbaar was.

Volgens haar kon ze op dat moment geen test doen en ging dit pas vanaf 1/10/11 pas en kon ik dat zelf zien via be belgacom test.

Ik heb dit ook al nagevraagd bij een collega die iemand kent bij belgacom, hij had dit nagekeken en ik zou inderdaad vdsl kunnen ontvangen vanaf 1/10/11.


Ondertussen zitten we al bijna in november en kan ik dit nog steeds niet ontvangen als ik dit via de belgacom test doe.


Kan eva mij vertellen wanneer de planning nu is en waarom dit iedere maand wordt opgeschoven?

En als het uiteindelijk wel er ooit mogelijk gaat zijn om vdsl te kunnen krijgen?


fa249019

Alvast bedankt

groetjes


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Het kan soms rap gaan... Ik keek de maandag ochtend en nada, niet beschikbaar. smiddags kreeg ik telefoon van mijn buur die om 2 uur smiddags gekeken had en het was beschikbaar 🙂. Nog eens gekeken voor mijn lijn ook en inderdaad, beschikbaar :-)
Reputatie 2
Badge +1
Vermoedelijk door het nieuwe profiel van 12Mbit voor klanten tussen de 1000 en 1400m van de ROP.
Dag Michael,

Op dit moment nog steeds niet beschikbaar, maar pdrke heeft gelijk als hij zegt dat het soms snel gaat.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer