Bon ik ben dus een vlaming die in wallonie woont,ik zou graag over belgacom tv beschikken maar met een lijn van 6 mbit ben ik der dus niets mee.
Nu wat ik frustrerend vindt is dat men op een kilometer van hier lijnen heeft van 30 mbit vdsl 2 dus.
T is nu al jaren dat belgacom belooft om vdsl aan te leggen maar komt er niet van hier puur omdat er geen andere providers zijn die internet aanbieden in tegenstelling tot vlaanderen met telenet.
80 procent beschikbaarheid yeah right t is niet dat het hier een afgelegen boerengat is gelukkig staat telenet niet stil en komen ze af met 4g wat ik dus zeker ga gebruiken indien hier niets veranderd.
Bladzijde 1 / 1
Beste Wizard,
Met een lijn van 6Mbps heeft u wel mogelijkheid tot 1 BGTV toestel.
Opnemen en kijken naar een andere zender is ook mogelijk nu door de invoering van NPVR (opnemen op het netwerk).
Om te kunnen controleren of u mogelijkheid heeft tot VDSL2 heb ik uw vaste telefoonnummer of adsl login nodig.
Indien u wenst dat ik een controle uitvoer voor de mogelijkheid tot VDSL2 mag u mij in een privébericht uw gegevens sturen.
Ook verdere vragen beantwoord ik graag voor u.
mvg,
Eva van Belgacom
Met een lijn van 6Mbps heeft u wel mogelijkheid tot 1 BGTV toestel.
Opnemen en kijken naar een andere zender is ook mogelijk nu door de invoering van NPVR (opnemen op het netwerk).
Om te kunnen controleren of u mogelijkheid heeft tot VDSL2 heb ik uw vaste telefoonnummer of adsl login nodig.
Indien u wenst dat ik een controle uitvoer voor de mogelijkheid tot VDSL2 mag u mij in een privébericht uw gegevens sturen.
Ook verdere vragen beantwoord ik graag voor u.
mvg,
Eva van Belgacom
Hoi,
Ik ben in de exacte situatie ..... Ik beschik over Belgacom tv met een 6mbit lijn. nochtans woon ik niet afgelegen, kan dit immers in een piepklein land als het onze.
Men maakt grote siert met Vdsl doch zou men enkel soortgelijke reclame enkel mogen maken als er een volledige dekking is.
Enig idee wanner dit het geval zal zijn?
Ik zal dan ook overstappen eens ik er de mogelijkheid toe heb want dit slakkenet is anno 2011 teveel van het goede.
Fijne trage zondag nog,
Ik ben in de exacte situatie ..... Ik beschik over Belgacom tv met een 6mbit lijn. nochtans woon ik niet afgelegen, kan dit immers in een piepklein land als het onze.
Men maakt grote siert met Vdsl doch zou men enkel soortgelijke reclame enkel mogen maken als er een volledige dekking is.
Enig idee wanner dit het geval zal zijn?
Ik zal dan ook overstappen eens ik er de mogelijkheid toe heb want dit slakkenet is anno 2011 teveel van het goede.
Fijne trage zondag nog,
Beste eanimal,
Om te kunnen nagaan of VDSL2 beschikbaar is voor je lijn, heb ik je login of telefoonnummer nodig. Mag ook in een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Om te kunnen nagaan of VDSL2 beschikbaar is voor je lijn, heb ik je login of telefoonnummer nodig. Mag ook in een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.