Vastloper.

  • 6 May 2011
  • 9 reacties
  • 1358 Bekeken

  • Practitioner
  • 42 reacties
Na de nieuwe update van de decoder heb ik random vastlopers van de decoder.

Daarmee bedoel ik,dat je soms helemaal niets kan doen met de afstand bediening welke knop je ook indrukt de decoder reageert niet.Het 1nige wat ik kan doen is de stroom uittrekken effe wachten en terug instekken zodat de decoder opnieuw moet laden.

Er zijn dagen dat het goed gaat,maar dan is er weer een dag dat hij weer vast loopt.

Ook teletekst werkt somms weer wel en niet.

9 reacties

als een reset niet geholpen heeft neem je best eens contact met de technische dienst 0800 22 700

mvg
mijn gebuur had gisteren ook een vastloper, maar na het spanningsloos zetten en heropstarten van de decoder was alles weer oK.

Hij heeft een decoder V4 bij mijn decoder V3 die is nog niet vastgelopen, maar 'k zal het maar niet te hard roepen !
ik heb ook reeds één vastloper gehad, ongeveer op het moment dat er een hd opname moet beginnen op harde schijf, en er was op dat moment een opname bezig op de server.

de decoder leek vast te lopen, heeft zichzelf heropgestart, daarna alles oke (v3) - in zo'n geval is dat nieuw menu wel handig, heb je na 3min terug beeld.

mvg
Dit is mijn 2 de vastloper al.Het viel me wel op dat het altijd na 20 uur was
[]quote] xenne:

heeft zichzelf heropgestart, daarna alles oke (v3) - in zo'n geval is dat nieuw menu wel handig, heb je na 3min terug beeld.

[/quote]

Ja da wel maar als je juist aan het opnemen bent dat mankeer je nog een stuk van de opname ook.
dat klopt, aangezien decoder crashte toen hij moest beginnen opnemen mis ik een stuk van dat programma. beeld had ik na 3min, maar op de opnamemogelijkheid was het langer wachten. die was pas terug na een minuut of 10, had eigenlijk beter snel de opname op afstand ingesteld via smartphone/pc. hopelijk was dit een éénmalig euvel.

mvg
probeer ook eens een echte reset, dit kan ook altijd helpen.

RESET= stekker uit decoder trekken, stekker terug insteken en onmiddellijk en tegelijkertijd POWER - MENU - OK ingedrukt houden tot wanneer een 'Fac..' op het display komt
Badge
Vorige donderdag ook alles geblokkeerd tijdens het bekijken van "Blokken".Enige mogelijkheid is dus heropstarten.Maar ja als er terzelfder tijd een opname bezig is kunt (moogt) ge niet heropstarten hé.Wat dan ?
Beste,

Als heropstarten of resetten het probleem niet volledig oplost. Dan zouden jullie eens telefonisch contact moeten opnemen met onze technische dienst 0800 22 700.

Dan kunnen zij ook nog enkele tests uitvoeren.

Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.

Reageer