Vraag

Vaste lijn met geheim nummer

  • 22 July 2016
  • 7 reacties
  • 1418 Bekeken

Beste,
Ik heb reeds geruime tijd een nieuw geheim vast telefoon nummer waarvan ik 100% zeker ben dat ik of iemand anders dit nummer ook maar aan iemand bekend zou gemaakt hebben.
Niettegenstaande dit is het reeds meermaals gebeurd dat ik opgebeld wordt met ongevraagde reclame zoals vandaag door een opgenomen bandje van OXFAM. Ik kan moeilijk aanvaarden dat deze geheime nummers toch op een of andere wijze in omloop komen. Graag een antwoord indien mogelijk.
mvg roland

7 reacties

Dat heb ik inderdaad ook frequent voor, hoe ze aan die privé nummers geraken is mij ook een raadsel.
Zelf heb ik al vroeger het nummer laten veranderen maar na een tijd was het weer van dat, volgens proximus geven ze die zeker niet door, dus zullen er andere trucen blijkbaar gebruikt worden ?
Reputatie 4
Badge +2
wrs een computer die random nummers belt...en dan een bandje laat horen
Dat heb ik inderdaad ook frequent voor, hoe ze aan die privé nummers geraken is mij ook een raadsel.
Zelf heb ik al vroeger het nummer laten veranderen maar na een tijd was het weer van dat, volgens proximus geven ze die zeker niet door, dus zullen er andere trucen blijkbaar gebruikt worden ?

Beste dank voor uw antwoord. Dit zou zeker niet mogen kunnen en ruikt naar mijn bescheiden mening toch naar bekendmaking van deze nummers door een of andere persoon ( medewerkers ?) daar het hier steeds en enkel om reclame- enquêtes - en of bede om geld door verenigingen gaat .
mvg roland
wrs een computer die random nummers belt...en dan een bandje laat horen
beste dank voor uw antwoord, en ja is waarschijnlijk een mogelijkheid, en ja ze werken ook met een geheim nummer.... maar voor zover ik weet is dit tegenwoordig verboden en zou dan ook door Proximus moeten onmogelijk gemaakt worden....
Reputatie 6
Badge +3
Al eens https://www.bel-me-niet-meer.be/ uitgeprobeerd. Als iemand je belt wanneer je op die lijst staat zijn ze onwettelijk bezig.
Al eens https://www.bel-me-niet-meer.be/ uitgeprobeerd. Als iemand je belt wanneer je op die lijst staat zijn ze onwettelijk bezig.

Ik sta op deze lijst reeds geruime tijd .
Dat heeft bij mij ook totaal niks uitgemaakt, zelf ombudsman telecom heeft niks opgeleverd, trouwens dat heb ik al op verschillende sites gelezen dat mensen antwoorden dat het niet gestopt is door in te schrijven op bel me niet meer!

Reageer