Reeds enige tijd heb ik Belgacom tv - internet ontvang ik via ehteradapters - vermits deze etheradapters gevoelig zijn aan de stroomspanning en regelmatig uitvallen zou ik graag mijn pc verbinden met een modem.
ik stel vast dat er de mogelijkheid bestaat om een tweede modem te huren om een bweede tv aan te sluiten.
Ik zou echter deze modem willen gebruiken om mijn internet aansluiting hiermee te maken. Of dient de modem enkel voor een tweede tv aan te sluiten?
Bladzijde 1 / 1
Snap niet heel goed uw vraag.
Normaal gezien heb je een B-Box2 modem van Belgacom, en daar kun je via netwerkkabel 2PC en 2TV toestellen op aansluiten; begrijp niet goed waarom je een 2de modem wenst!?
Normaal gezien heb je een B-Box2 modem van Belgacom, en daar kun je via netwerkkabel 2PC en 2TV toestellen op aansluiten; begrijp niet goed waarom je een 2de modem wenst!?
een tweede modem zal sowieso niet werken....
Beste Lucce,
Inderdaad, een tweede modem aansluiten op een lijn waarop al een modem is aangesloten, zal niet werken. Er zal maar één modem tegelijkertijd het xDSL-signaal kunnen ontvangen. Om de beide modems tegelijkertijd te laten werken, zouden dan twee lijnen nodig zijn (en dus ook twee abonnementen!). Dit lijkt me dus alleszins niet de goedkoopste manier.
Zoals Kurt hierboven al aangaf, kan je de computer gewoon aansluiten aan je huidige modem via ethernetkabel.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Inderdaad, een tweede modem aansluiten op een lijn waarop al een modem is aangesloten, zal niet werken. Er zal maar één modem tegelijkertijd het xDSL-signaal kunnen ontvangen. Om de beide modems tegelijkertijd te laten werken, zouden dan twee lijnen nodig zijn (en dus ook twee abonnementen!). Dit lijkt me dus alleszins niet de goedkoopste manier.
Zoals Kurt hierboven al aangaf, kan je de computer gewoon aansluiten aan je huidige modem via ethernetkabel.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.