hallo,
op 1/7 ben ik een contract aangegaan van 12 maanden voor mobile internet comfort. Daarin werd uitdrukkelijk vermeld dat reeds na 1 maand het tariefplan gewijzigd kon worden. Ik kwam niet toe met mijn verbruik van 1 GB en heb het nu tijdelijk verhoogd naar favorite.
Ik heb mijn mobiel internet enkel nodig in juli en augustus, kan ik nadien dan terug overschakelen naar Daily?
Bij het afsluiten van het contract is me gezegd dat dit geen probleem is en ten alle tijde kan, de telefoniste vandaag die de upgrade uitvoerde, zei dat dit max. 3 keer per jaar kan.
Tot gisteren kon ik zelf mijn tariefplan wijzigen in de e-services, nu niet meer, nu staat er contacteer de klantendienst.
Het is toch echt zeker dat ik volgende maand kan downgraden naar een daily abo? De telefoniste adviseerde dit de 12e augustus te doen ivm facturatie.
mvg
eva414
van tariefplan wijzigen mobile internet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Verwarrend! Ik kijk al met angst uit naar mijn eerste factuur...