Van Scarlet naar Proximus

  • 15 January 2015
  • 8 reacties
  • 1133 Bekeken

Ik wil van Scarlet verhuizen naar Proximus omdat ik echt niet tevreden ben over de service van Scarlet. Ik zit nu met een defecte decoder van scarlet maar men kan die enkel vervangen tijdens werkdagen. Geen mogelijkheid om zelf een nieuwe decoder af te halen en ik ga echt geen verlof nemen voor zulke zaken die je zelf ook in orde kan brengen.


Nu vroeg ik mij af hoe het juist allemaal moet. Ik dacht van morgen gewoon naar een proximus center te gaan een internet + TV pack aan te schaffen. Hoe lang duurt het dan voor ik terug TV kan kijken?


Moet ik mijn scarlet abonnement zelf opzeggen of gebeurt dit automatisch?


Zal ik ook voor een tijd zonder internet vallen?

8 reacties

Dat kan je misschien best eens vragen via een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Je kan ook de klantendienst bellen van Proximus 0800 22 800 waar ze u met plezier zullen verdere inlichtingen geven.


Klantendienst:

Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22 u

Zaterdag: van 8 tot 22 u


ter info: http://www.proximus.be/nl/id_cl_form/bedrijven-en-overheden/producten-en-diensten/orphans/cl-form.html?wfb_dcr=hbsres_move_newcust" target="_blank
ik zou 1st horen aan 080022800 wat je moet doen met scarlet waar je het moet binnen brengen.


de bbox 2 scarlet ziet er zo uit http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.bricozone.be/fr/bricopics/4f2a608f4659f.jpg&imgrefurl=http://www.pureforum.be/website/forum/viewtopic.php?f%3D20%26t%3D1548%26start%3D30&h=225&w=300&tbnid=v9r1a5-uzsca2M:&zoom=1&docid=XrKGsyEGroBWhM&ei=NS-4VN_CBszV7QaLooHoCg&tbm=isch&ved=0CCAQMygBMAE" target="_blankhttp://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.bricozone.be/fr/bricopics/4f2a608f4659f.jpg&imgrefurl=http://www.pureforum.be/website/forum/viewtopic.php?f%3D20%26t%3D1548%26start%3D30&h=225&w=300&tbnid=v9r1a5-uzsca2M:&zoom=1&docid=XrKGsyEGroBWhM&ei=NS-4VN_CBszV7QaLooHoCg&tbm=isch&ved=0CCAQMygBMAE" style="line-height: 1.6;" target="_blank


de bbox 3 proximus https://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.proximus.be%2Fnl%2Fid_cr_bbox%2Fparticulieren%2Fonze-producten%2Finternet%2Fapparatuur%2Fcr-bbox.html&ei=_y24VKmeGqar7AaxoYDACA&bvm=bv.83829542,d.ZGU&psig=AFQjCNGsLEiqyWEz7vKdP3yNmBtdEQcXqA&ust=1421442948587011" target="_blank
IMAGE BBOX2

http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox2wifibeveiligen" target="_blank

IMAGE BBOX2


kan nog veel van je leren Elsa.


dat lukte mij niet direct daarom de links
@Andy: Waar ik mijn scarlet modem en decoder moet binnenbrengen? Gij zwanst zeker? Ze zeiden me dat er geen afhaalpunt was om een nieuwe decoder te gaan halen. Zou wel heel ironisch zijn moesten ze wel een plaats hebben waar ik hem zou moeten terugbrengen. Ze kunnen hem komen afhalen en dit enkel in het weekend of s'avonds. duivel
gewoon eens de klantendienst bellen, ze zullen je wel verder helpen


0800 22 800

Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22 u

Zaterdag: van 8 tot 22 u

Reageer