Vraag

Van het kastje naar de muur

  • 17 November 2016
  • 6 reacties
  • 351 Bekeken

Het is een enorme opgave om bij proximus klant te worden....ik vraag me af of jullie zelf al eens anoniem geprobeerd hebben om dat te doen - uitdaging van de eeuw!!
Mij is het na 4 weken waarbij ik van het kastje naar de muur gestuurd werd - 7 bezoeken aan de proximus shop - die verwees me naar de customer service en omgekeerd - ze zeiden van elkaar dat ze er niets van weten - interessant.
Uiteindelijk de bestelling kunnen plaatsen (het was telefonisch al eens bevestigd maar toen er na de eerste week nog geen nieuws was en ik dus nog eens belde bleek die bestelling op een of andere manier geannuleerd - het spookt bij proximus......). Dit abonnement lijkt nu na 4 weken ! in orde.

Dan een tweede GSM - opnieuw een promotie pakket GSM + abonnement - blijk ik die niet te kunnen plaatsen om de eerste nog lopende was. Wat is daar de reden voor? Willen jullie maar 1 GSM per klant? Dan bestel ik die maar via werk. Ik heb het contract ondertekend - de GSM meegekregen. Nu exact 8 dagen later nog steeds geen verbinding op proximus netwerk......

Derde poging voor andere zaak - omdat ik een aantal pakketten (telefonie, internet etc op verschillende adressen) bij verschillende providers lopen heb dacht ik dat het goed was om alles onder 1 noemer te plaatsen en heb ik een mail gestuurd via de proximus website om een afspraak te maken zodat we alles eens zouden kunnen overlopen. 3 weken later - nog steeds geen antwoord -

zo langzaam begin ik me af te vragen of dit wel zin heeft - hoe slagen jullie er eigenlijk nog in om op die manier klanten te hebben/houden?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Elliot,

Dat is inderdaad enorm vervelend.

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Ook het gsm nummer dat je gekregen hebt voor de aanvraag op naam van de werkgever.

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg,

Koen
Ik ken het .
Al verschillende keren gebeld maar sta nog even ver .
Ik ben al een aantal jaren Proximus klant. Heb op 3 mei een wijziging van mijn pakket aangevraagd in Proximus winkel Abdijstraat Antwerpen, wegens aankoop smartphone (daarvoor oude Nokia). Ben met alles bij Proximus. Na 1 week en vele al dan niet aangename telefoontjes later, is de beloofde aanpassing na 24h nog steeds niet gebeurd. Er is een technische fiche opgemaakt, meer info konden ze vanmorgen niet geven. Het kon nog wel 2 weken duren ?! Mijn abonnement opzeggen kon ook niet. Het aandeel van Proximus is gestegen toc Telenet. Maar dat gaat toch zo niet lang duren denk ik?!
Weet iemand raad om uit deze impasse te geraken?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Christel,

Wij hebben klantgegevens nodig voor nazicht.

Stuur je mij die door via een privébericht?

Groetjes,

HeidiE
Sorry, maar ik weet niet hoe ik aan u een privé-bericht moet sturen.
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, maar ik weet niet hoe ik aan u een privé-bericht moet sturen.
Via deze link Christel:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Wim

Reageer