Skip to main content
Laat ik met mijn klantnummer beginnen - 524309.

Vervolgens uit ik mijn frustratie dat het onmogelijk is deze klacht per e-mail in te dienen. Dit is de grootste telecomprovider totaal onwaardig.

Sinds 28 mei doe ik verwoede pogingen om mijn oude pack te laten wijzigen in een Tuttimuspakket, die toen met een korting tijdens 6 maanden werden aangeboden. Ik deed dit telefonisch.

Volgende wijzigingen werden afgesproken:

* Mobilus M (5Gb) voor mijn GSM 0474/086880

* Beëindigen van mijn datakaartjes 0472/121174 en 0472/110656

* TV zonder extra boeket

* Integreren van mijn gsm 0479372175 met een Mobilus S

* Onbeperkt bellen tussen de 2 gsm's en de vaste lijn 015/754164

Eén en ander zou "in de komende dagen" in orde komen.

Tijdens mijn vakantie van 2 tot 16 juni heb ik meerdere keren via my Proximus gecheckt of de wijzigingen waren doorgevoerd..... nee dus.

Midden juni kreeg ik een aparte aanrekening voor mijn gsm 0479/372175.

via dit forum heb ik een vraag ingediend hoe dat kwam, en ik kreeg bericht dat men mij ging terugbellen. 3 dagen later kreeg ik telefoon van ene Kimberley. Zij heeft mijn dossier bekeken en zei dat er nog niets was geregistreerd ... Zij heeft dan stap voor stap de wijzigingen nog eens ingevoerd zei ze. Ik zou binnen de 48 uur een bevestigingsmail krijgen. ... Nooit gehad.

Inmiddels waren we woensdag 05.07 geworden. 10 dagen na mijn telefoontje met Kimberley heb ik nogmaals de klantendienst gebeld. Een andere gedienstige mevrouw vertelde me (na slechts 25 minuten gewacht te hebben) dat zij in mijn dossier ... geen wijzigingen kon terugvinden. NOGMAALS hebben we telefonisch mijn wensen overlopen en geregistreerd, en zowaar kreeg ik nu wél een bevestigingsmail en de verzekering dat alles nu in orde zou zijn binnen de 24 uur.

Op zaterdag 08.07 moest ik in Mechelen zijn en ben daar de Proximuswinkel binnengelopen om te vragen naar mijn status. JOEPIE! De wijzigingen stonden geregistreerd, maar waren nog "in behandeling". Dat zou "nog enkele dagen" kunnen duren.

We zijn nu 18.07, of op 10 dagen na 2 MAANDEN na mijn aanvraag. Er is nog steeds niets veranderd, en ondertussen is mijn factuur van Pack binnengekomen, zonder dater al wijzigingen zijn aangebracht. Zopas nog gecheckt: op My Proximus staat nog steeds mijn oude Pack, weliswaar met de naam Tuttimus.

U begrijpt dat mijn geduld stilaan op is.

Ik wens thans binnen de kortst mogelijke termijn een antwoord van u per mail en gsm 0474/806880 en eindelijk de indienststelling van mijn op 28.05.2017 gevraagde wijzigingen, tevens met compensatie van de teveel betaalde kosten ondertussen, en met toepassing van de toen aangeboden korting.

Tot spoedig, hoop ik.

Frank POULIART
beste ontevreden klant,bij mij juist hetzelfde,in my proximus,staat momenteel tuttimus,dit heb ik reeds al van half december 2016,mijn verbruik geeft een oud pack aan,ze vinden blijkbaar de fout niet,maar ze zijn wel van goed begrip,wanneer ik bel dat ik moet bijbetalen voor sms en bellen krijg ik wel het teveel betaalde terug mvg jan van elewijck,Het eigenaardige is dat dit bij hun in brussel wel correct is geregistreerd,maar de app my proximus krijgen ze niet in orde,
Dag Frank,

Kimberly heeft je dossier nog steeds in behandeling, ik vraag dat ze jou verder wil informeren.

Groetjes,

HeidiE
Ik hoop dat Kimberly dat snel doet. Ze is per slot van rekening al een maand van mijn wensen op de hoogte. Ik rekende op mijn gsm op 5 Gb, maar heb er momenteel maar 2, en daarvan heb ik als ongeveer 62% gebruikt, dus met 2 Gb zal ik er niet komen.

Vriendelijke groet,

Frank

Reageer