Hallo,
Op dit moment hebben wij nog steeds een ADSL verbinding.
Als we kijken of we kunnen overschakelen naar VDSL is dit niet mogelijk.
Nu was mijn vraag of er werken zouden kunnen gebeuren bij ons in de buurt zodat dit wel mogelijk wordt.
Want wij overwegen ook om over te schakelen van telenet naar belgacom tv.
En nog een bijkomende vraag of het overschakelen nog steeds gratis is voor belgacom klanten.
Mvg.
Best eens informeren bij klantendienst 0800 22 800 of ook kan je tot 22,00h terecht bij tech. Helpdesk 0800 22 700.
Je kan ook afwachten tot Eva van Belgacom je verder kan inlichten.
Je kan ook afwachten tot Eva van Belgacom je verder kan inlichten.
Ik heb nog niet gebeld naar de Helpdesk.
Maar is er iemand die mij zou kunnen verder helpen met mijn probleem op het forum?
Of met een deel van mijn vraag?
mvg.
Maar is er iemand die mij zou kunnen verder helpen met mijn probleem op het forum?
Of met een deel van mijn vraag?
mvg.
Je kan een persoonlijk bericht sturen met uw gegevens naar Eva van Belgacom, zij kan dan verder informeren bij de technische dienst als er binnenkort iets voorzien is voor u op gebied van vdsl2.
En wat als 'Eva' van Belgacom niet meer bestaat net als alle andere goeie dingen die ooit bij Belgacom bestonden en al lang geschrapt of afgevoerd zijn??
We zijn bijna 5 jaar later en ik zit nog steeds met hetzelfde probleem als hierboven beschreven, en een antwoord zoals bij Eva geven ze ondertussen ook al niet meer. Welkom in de toekomst van Proximus!!
LOL .. misschien worden sommige "klanten" na verloop van tijd wel een PITA !! LOVL !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.