Van 650 naar 300 GB ?


Badge
Wat een boeltje is me dat daar bij Proximus , eerst de nieuwe klanten lokken van Telenet naar Proximus met meer GB/maand en dan van de ene op de andere dag van 650 GB naar 300 gb/maand 😠 schandalig ! en niet te vergeten dat jullie hier en daar regelmatig opslaan voor een paar euro's , jullie profiteren van het monopolie ! Zijn er misschien problemen met de data en snelheid bij Proximus of kunnen jullie het niet meer aan , en wanneer zal jullie netwerk volledig klaar zijn met glasvezel kabel in Oost-Vl ???zodat eindelijk UHD zal kunnen worden uitgezonden , misschien hoog tijd om alle analoge tv kanalen van het net te halen .

15 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Om te beginnen is er geen analoge TV bij Proximus, nooit geweest trouwens en wat die UHD betreft: Proximus noch Telenet kunnen geen UHD zenders doorzenden want er is nog geen enkel TV station die in UHD uitzendt.
Reputatie 7
Badge +6
Floepke,
Met betrekking tot je vraag verwijs ik naar dit topic:
https://nl.forum.proximus.be/internet-tips-tricks-11/download-limiet-internet-comfort-pack-33970/index1.html

Mvg,
Wim
Badge
Alexander , natuurlijk is er nog geen uhd uitzendingen het kan moeilijk zolang de fiber kabel netwerken nog niet af zijn !
Reputatie 6
Badge +2
Alexander , natuurlijk is er nog geen uhd uitzendingen het kan moeilijk zolang de fiber kabel netwerken nog niet af zijn !

Via satelliet zijn er ook geen UHD TV zenders en wat die aanpassingen van de netwerken van Telenet en Proximus betreft, ik hoop dat die zullen aangepast worden voor UHD of 4K maar nogmaals 4K TV zenders moet men niet voor 2020 verwachten.
Bovendien zenden zelfs niet alle TV zenders in gewone HD uit laat staan in UHD, er zijn nog teveel SD zenders.
Reputatie 6
Badge +1
UHD? Als de meeste zenders al eens in HD zouden te zien zijn dat zou al heel wat zijn.
Badge
[quote=Alexander]Alexander , natuurlijk is er nog geen uhd uitzendingen het kan moeilijk zolang de fiber kabel netwerken nog niet af zijn !

Via satelliet zijn er ook geen UHD TV zenders en wat die aanpassingen van de netwerken van Telenet en Proximus betreft, ik hoop dat die zullen aangepast worden voor UHD of 4K maar nogmaals 4K TV zenders moet men niet voor 2020 verwachten.
Bovendien zenden zelfs niet alle TV zenders in gewone HD uit laat staan in UHD, er zijn nog teveel SD zenders.[/quote
Wat betreft de SD zenders heb je groot gelijk die moesten al verdwenen zijn en in HD tenminste of toch FULL HD , maar dat je hier zegt dat UHD niet voor 2020 zal zijn waar haal je deze stelling ? ze zouden beter bij proximus en telenet er meer spoed moeten achter zetten om hun netwerk af te werken in fiber! tenslotte zijn er nog altijd genoeg werklozen .
netflix nemen
Badge
UHD? Als de meeste zenders al eens in HD zouden te zien zijn dat zou al heel wat zijn.
Wel waar wacht Proximus dan op ?? dat ze het maar doen !
Badge
Floepke,
Met betrekking tot je vraag verwijs ik naar dit topic:
https://nl.forum.proximus.be/internet-tips-tricks-11/download-limiet-internet-comfort-pack-33970/index1.html

Mvg,
Wim
Jullie moesten het gelaten hebben zoals het was het was goed en nu een vervelende warboel is het zo dat jullie danken om meer klanten aan te trekken of zelfs te behouden , dan hebben jullie het bij het verkeerde eind !
Dan ga je toch een goede manier moeten vinden om druk genoeg te kunnen uitoefenen.
https://nl.forum.proximus.be/internet-tips-tricks-11/download-limiet-internet-comfort-pack-33970?postid=543709
Reputatie 6
Badge +2
UHD? Als de meeste zenders al eens in HD zouden te zien zijn dat zou al heel wat zijn.
Wel waar wacht Proximus dan op ?? dat ze het maar doen !


Zo simpel is dat niet, als de TV zenders zulke hoge bedragen vragen opdat de providers die TV zenders in HD mogen doorzenden dan is het geen wonder dat de providers die zenders dan ook in SD doorzenden ofwel moeten de providers de prijzen van de TV abonnementen verhogen maar de meeste klanten zullen er niet mee gediend zijn wat tot gevolg kan hebben dat de klanten naar een ander provider zullen overstappen.
Dus mag je de schuld niet uitsluitend bij Proximus of bij Telenet leggen, ook de TV zenders zelf hebben er ook schuld aan.
Besluit: de TV zenders moeten hun prijzen verlagen en dan zullen zowel Proximus als Telenet bereid zijn om die zenders in HD door te zenden.
Inderdaad we moeten met beide voetjes ook wat op de grond blijven staan, net het zelfde verhaal i.v.m. met UHD, dit komt er zo maar niet zonder dat het geld kost en vanwaar moet het geld komen, ik denk nog altijd van de tv klanten.
Natuurlijk zal het er wel vroeg of laat komen net als dat FTTH er wel ooit eens zal komen, alles draait tenslotte om geld en moest dit er in overvloed zijn dan was het waarschijnlijk al zover.
Reputatie 6
Badge +2
Inderdaad we moeten met beide voetjes ook wat op de grond blijven staan, net het zelfde verhaal i.v.m. met UHD, dit komt er zo maar niet zonder dat het geld kost en vanwaar moet het geld komen, ik denk nog altijd van de tv klanten.
Natuurlijk zal het er wel vroeg of laat komen net als dat FTTH er wel ooit eens zal komen, alles draait tenslotte om geld en moest dit er in overvloed zijn dan was het waarschijnlijk al zover.


FTTH, wat is dat?
Fiber to the home, dus met glasvezel binnenkomen.
Reputatie 6
Badge +2
Dank U Elsa, nu weet ik tenminste over wat je het hebt.

Reageer