Vraag

Valse gegevens doorgegeven bij overschakeling naar Tuttimus

  • 27 April 2017
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

ik ben woest . dat is nog zacht uitgedrukt. ben overgeschakeld naar tutimus nadat er per telefoon was gezegd dat ik er alleen maar profijt mee deed . niets ging veranderen aan mijn verbruik aalleen ging ik minder betalen. dus ik surf met gsm eerste men bundeltje op dat in mijn gsm abonnement zit, is dat op gaat er automatisch 2gb over van mijn vast internet naat mijn gsm zoals voorheen. Dus ik krijg sms dat mijn verbruik surfen van gsm op is dus ga er vanuit dat automatisch dat van mijn vastinternet overgaat op mijn gsm zoals voorheen. nu krijg ik sms dat ik al bijna 20 euro boven mijn vast verbruikt zit. hoe kan dat ik betaal dat niet , dit zijn valse beloftes en licht uw personeel anders beter in. ik wil dit niet GA DESNOODS NAAR TESTAANKOOP.in plaats van profijt moet ik nu bijbetalen leg me dat eens uit. heb getelefoneerd en moet klacht indienen hoe gaat dat nu als je niet meer kan mailen en de persoon aan de telefoon zegt dat ik dan maar een klacht moet indienen .begrijpen wie begrijpen kan !!!!! schandalige praktijken zijn dat

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Josette, bij Tuttimus geniet je inderdaad niet langer van de extra 2Gb die je vroeger kreeg voor internet overal. Dit omdat er standaard meer data bij de abonnementen inbegrepen is. Zeker wanneer deze in pack zitten. Het spijt me te vernemen dat je hier niet correct over geïnformeerd werd. Als tegemoetkoming hiervoor kunnen we éénmalig tegemoetkomen voor de bijkomende kosten die je hierdoor gemaakt hebt. Je kan ons hiervoor opnieuw contacteren zodra je je factuur ontvangen hebt. Oprecht excuses voor het ongemak. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +1
Beste Josette, bij Tuttimus geniet je inderdaad niet langer van de extra 2Gb die je vroeger kreeg voor internet overal. Dit omdat er standaard meer data bij de abonnementen inbegrepen is. Zeker wanneer deze in pack zitten. Het spijt me te vernemen dat je hier niet correct over geïnformeerd werd. Als tegemoetkoming hiervoor kunnen we éénmalig tegemoetkomen voor de bijkomende kosten die je hierdoor gemaakt hebt. Je kan ons hiervoor opnieuw contacteren zodra je je factuur ontvangen hebt. Oprecht excuses voor het ongemak. Groetjes Freya
Vind dat PX haar terug moet zetten naar haar oude formule indien ze dit wenst. Ze is volkomen verkeerd ingelicht. Meer profijt. Als jullie de standaard meer data bij de abo's inbegrepen kunt splitsen is dat goed. Maar PX doet dit niet. En als je de extra 2 GB moet bij kopen kost je dat
€ 15. Mij hebben ze zo ook proberen te overhalen maar ik was bij de les. Nee hier zit PX volledig fout en een tegemoetkoming is niet voldoende. Als zij die gratis extra 2 GB veel gebruikte zal ze dit elke maand extra gaan kosten dus geen profijt. PX neem je verantwoordelijkheid op in deze.

Reageer