Skip to main content

Validatie van e-services account blijft hangen

  • May 4, 2011
  • 5 reacties
  • 1432 Bekeken

Ik maak een nieuw e-services account aan bij belgacom. Ik ben nieuwe klant bij Belgacom en heb een klantnummer ontvangen.


Ik browse naar www.belgacom.be/eservices

Ik kies registeren en kies de optie, bestaande belgacom klant.

Ik vul mijn klantnummer in dat wordt geaccepteerd en vul daarna op het volgende scherm al mijn persoonlijke gegevens in.

Daarna krijg ik op het gespecifiëerde email adres een mail, waar ik moet VALIDEREN klikken.

Dat doe ik, en ik krijg een nieuw browserwindow, leeg, met "please wait...".

Dit blijft maar duren, en na 10 minuten krijg ik "SERVER ERROR...."


Echter, de account blijkt gemaakt te zijn, want ik kan inloggen, alleen, ik kan geen Belgacom e-Services met deze account wijzigen!!!!

Nog sterker, als ik doe alsof ik bij het inloggen mijn login-id ben vergeten, dan probeer ik die terug te vragen via mijn klantnummer. Na het juist uitvullen van het nummer, zegt hij dat er nog geen e-services account aan mijn klantnummer gekoppeld is....

En nu jullie ... Wat te doen???

Ik ben gloednieuw PC TV gebruiker en heb net een nieuwe installatie, ik kan echter de toepassing niet downloaden via E-SERVICES...

sv.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties


Nog fijner.


Ik bel naar de technische dienst, en die vertellen mij dat ik de Belgacom help paginas van e-Services moet raadplegen om dit op te lossen...

Er is me benadrukt dat er GEEN TELEFONISCHE ONDERSTEUNING WORDT GEGEVEN voor E-Services.


Heel fijn!!! Welkom bij Belgacom zeker?

HEEEELP!

Sven

Dit is de foutmelding:

Server Error
Access Manager WebSEAL could not complete your request due to an unexpected error.


Diagnostic Information


Method: POST

URL: /IMAA/imaCustomer/actions/create/reg4Light.jsp

Error Code: 0x38cf04d3

Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.


Solution


Provide your System Administrator with the above information to assist in troubleshooting the problem.

[BACK BUTTON]

  • May 5, 2011
Beste Sven Van de Velde ,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (telefoonnummer, contactnr) even doorsturen.

Ik laat dit dan nakijken door de juiste dienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste Eva,

Ondertussen werken de paginas, en heb ik mijn profiel kunnen koppelen aan mijn klantnummer.

Ik zal dit afvlaggen als opgelost.

Sven