Skip to main content

V5 met RF mode gebruiken

• February 17, 2015
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Via systeeminstellingen kan de afstandsbediening ingesteld worden op RF mode ipv IR. Ik volg de instructies maar krijg steeds weer de melding dat er zich een fout heeft voorgedaan. Dus op minder dan 1 meter van de decoder op MENU en OK drukken tot het blauwe lichtje begint te pinken van de Proximus aan /uit toets. Ik zie dan op de decoder een signaalteken pinken maar zodra ik de toetsen loslaat is het weer weg en werkt het niet. Ik krijg dan de foutmelding. Wat doe ik fout?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • February 17, 2015
Op 10cm voor de decoder de manipulatie nog is herhalen, dat heeft de truc bij mij gedaan. Die meter is nog al in de ruime zin van het woord.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2015
Inderdaad nu werkt het wel. Bedankt!

Elsa
  • February 17, 2015
Soms moet je dit eens herhalen en lukt het inderdaad niet altijd van de eerste keer zelf als je heel dicht staat kan het ook zijn dat je moet herhalen, maar op den duur lukt het wel ;-)

Elsa
  • February 17, 2015
Ik heb dit zelf 3 maal moeten herhalen en stond met de afstandsbediening bijna er tegen, blijkbaar is dit algemeen nu ik er aan denk hoeveel er mij al gezegd hebben dat het na de eerste keer niet lukte, dus alleen zijn we al niet :-))

Als je dat dan achteraf terug uit zet en terug probeert dan lukt dit wel van de eerste keer !! enfin ik zeg maar wat al mijn bevindingen zijn hieromtrent.