Skip to main content
Beantwoord

V5 Decoder mini

  • 17 december 2015
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Jan_0141
Sinds gisteren kunnen we in de slaapkamer geen TV meer kijken.
We krijgen telkens de melding... decoder is niet verbonden, terwijl alle kabels inzitten.
Alles eens uitgetrokken, terug ingestoken, BBox3 eens afgezet e.d... maar niets blijkt te helpen.
Waaraan kan dit liggen? We hebben deze V5 mini nog maar een jaar, deze kan toch niet stuk zijn?

mvg

Beste antwoord door Elsa

Best als volgt eens proberen in deze wel bepaalde volgorde.
decoder eerst zonder spanning zetten
dan bbox 20 seconden spanningsloos zetten en dan wachten tot dsl lampje continu blijft branden
dan pas de decoder opnieuw onderspanning zetten
Als dit niet helpt eens bellen naar de Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u voor tv 24u)

Wat mij wel opvalt is dat dit de laatste tijd veel op Twitter en Facebook gemeld wordt, zou dit weer een nieuwe bug zijn of louter toeval !
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Elsa
  • 17 december 2015
Best als volgt eens proberen in deze wel bepaalde volgorde.
decoder eerst zonder spanning zetten
dan bbox 20 seconden spanningsloos zetten en dan wachten tot dsl lampje continu blijft branden
dan pas de decoder opnieuw onderspanning zetten
Als dit niet helpt eens bellen naar de Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u voor tv 24u)

Wat mij wel opvalt is dat dit de laatste tijd veel op Twitter en Facebook gemeld wordt, zou dit weer een nieuwe bug zijn of louter toeval !