Wij hebben net een nieuwe tv aangeschaft en proberen de afstandsbediening universeel te maken.
Ik heb het getimed en na een kwartier vindt de afstandsbediening de juiste frequentie nog niet. Zelfs niet nadat ik de code voor Panasonic heb ingegeven (die trouwens verschillend is in de lijst met veelgebruikte merken en de volledige lijst met merken).
Ondersteund de afstandsbediening dit toestel niet?
Beantwoord
V5 afstandsbediening en Panasonic viera tx c300
Beste antwoord door ThomasP
Bij de aankoop van een nieuwe TV is het soms beter de afstandsbediening terug naar fabrieksinstellingen te zetten vooraleer je de afstandsbediening universeel wil maken. Hiervoor kan je best eens op deze pagina kijken. Daarna kan je vaak zonder proberen de remote universeel maken zoals op deze pagina uitgelegd.
We zijn op de hoogte dat er zicht soms problemen kunnen voordien bij gelijktijdige opnames. Dit is uiteraard niet de bedoeling en gelijktijdige opnames zou normaal geen probleem mogen zijn. Om dit na te kijken heb ik enkele gegevens nodig:
- Kan je me vertellen welke opname(s) je wenst op te nemen? (naam, zender, datum)
- Wat je probeerde te bekijken tijdens de opname waarna je de foutmelding kreeg?
- Je telefoonnummer of klantennummer. Deze gegevens kan je doorsturen naar Het Proximus Team.
Alvast bedankt voor je medewerking.
Bekijk origineelWe zijn op de hoogte dat er zicht soms problemen kunnen voordien bij gelijktijdige opnames. Dit is uiteraard niet de bedoeling en gelijktijdige opnames zou normaal geen probleem mogen zijn. Om dit na te kijken heb ik enkele gegevens nodig:
- Kan je me vertellen welke opname(s) je wenst op te nemen? (naam, zender, datum)
- Wat je probeerde te bekijken tijdens de opname waarna je de foutmelding kreeg?
- Je telefoonnummer of klantennummer. Deze gegevens kan je doorsturen naar Het Proximus Team.
Alvast bedankt voor je medewerking.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.