Uurwerk BTV

  • 29 May 2012
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 226 reacties
Ik stel vast dat het uurwerk van mijn BTV ruim 15 a 20 min voor loopt. Dit is vervelend, zeker bij opnames waar het einde te vroeg wordt afgesloten. Hoe kan dit uurwerk correct gezet worden? Wenkbrauw ophalen

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Gewoon je decoder eens uit de stroom halen en terug laten inladen. Nà 3 minuten terug beeld, en na ca. 12 minuten alle functie (TV-gids, PVR) terug beschikbaar. Normaal loopt die interne klok echter wél achter hoor, zo'n 2 minuten per week denk ik. Dus best minstens wekelijks deze procedure uitvoeren.
Badge
Ik vind dit wel een eigenaardig iets dat daar blijkbaar niets aan gedaan word.Mijn klok op de digicorder staat nu al vanaf ik weg ben bij belgacom correct met de allarmklok in duitsland.Kan eens iemand een zinnig antwoord geven waarom dit dan niet bij belgacom kan.Hier heb ik het niet dat ik de stekker moet uit trekken om die klok terug juist te zetten,want die staat nu eenmaal juist.
Reputatie 3
Badge
Stekker uitgetrokken en pagina's terug laten opladen en het uur staat nu correct. Bedankt sinjoor72. Ik ben al blij dat ik zo geholpen ben Axana.Knipogen
Badge
Ik begrijp je maar als je dit telkens moet doen om het uur maar juist te krijgen,en je ziet dan dat het bij een ander geen probleem is.Maak ik me toch ernstige problemen van belgacom,als ze dan al niet investeren in nieuwe zenders kunnen ze misschien eens proberen om dit in orde te krijgen zodat die tijd juist blijft lopen.

Reageer