Upgrade naar VDSL

  • 17 December 2010
  • 24 reacties
  • 2222 Bekeken

Eva, kun je aangeven wanneer fc491933 overgaat naar VDSL?

24 reacties

Eva

en wat voor fa103032 ???????



Beste Rafke,

Vdsl2 zou op uw adres beschikbaar worden rond 01/01/2012.

Beste Benjibxl,

Vdsl2 (aan 16.5 Mbps) is nu reeds mogelijk op uw adres.

Vriendelijke groet,

Eva
Best Eva

Ik heb juist opgebeld met de 0800 .. en ik ben verteld dat ik ben en blijf altijd in ADSL2 en is er geen planning voor mij voor VDSL2.
Wie heeft de juiste informatie?nog geen HD voor mij????

Vriendelijke groet en Vrolijk Kerstfeest


mss hier eens testen

http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
Ik had al vroeger getest met een sd resultaat Huilen
Eva,

Schandalig toch?

In de loop van dit jaar zijn er prijsverhogingen uitgevoerd voor de internet abonnementen en worden hoge(re) snelheden beloofd. Vervolgens wordt je dan verteld dat je per 01/01/2011 aan de beurt bent, nu is dit 01/01/2012 geworden. Het gaat me niet eens om de download snelheid, maar met name de uploadsnelheid, die met VDSL verbeterd van nu 500 naar 1500 tot 2000.
Dit vind ik ook jammer, alles word verhoogt snelheden en allemaal (vind ik goed), enkel een groot aantal klanten moet content zijn met een povere ADSL-lijn(mezelf inbegrepen: 2.2Mbps). En dan word nu nog eens de prijzen verhoogd ook.

???

fb751814
Eva,

Zou je ook kunnen zeggen wanneer de overschakeling naar VDSL voor fc605983 zou plaatsvinden?

Eva,

Kan je ook controleren wanneer VDSL voor fa835218 zou operationeel zijn?
Reputatie 7
Badge +1
Haha, da's hier aan 't ontploffen zeg ! Vraag is echter normaal, want zowel belangrijk voor internet als voor TV. Maar Belgacom heeft natuurlijk wél iets meer klanten te bedienen dan bv. Telenet, die hoodzakelijk in Vlaanderen actief zijn. Zal me benieuwen wat er nà 1.1.11 ('t is bijna 11.11.11) allemaal gaat komen.
Beste

Zou je ook eens willen kijken of VDSL beschikbaar is voor fc223164, zou dit ooit beschikbaar worden ?

Mvg

Reputatie 7
Badge +1
Nog eens: Je kunt het eens checken op volgende site. tel.nr. ingeven en een code invullen; is wél voor Belgacom TV, maar wél duidelijk. 3 TV's of 2 HD-TV's kan enkel met VDSL2

http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl
Badge
beste Benjibxl





Belgacom tv

















































Mogelijkheden TV 1e tv 2de tv
Kijken Opnemen Kijken Opnemen
1 tv niet-HD niet-HD niet-HD
2 tv's niet-HD niet-HD NPVR niet-HD NPVR




















Badge
beste simon1205

Belgacom TV is momenteel niet beschikbaar, er zijn geen gekende vooruitzichten

Badge
beste Joeri,




Belgacom tv





































Mogelijkheden TV 1e tv
Kijken Opnemen
1 tv niet-HD niet-HD NPVR



muisje


Badge
beste Hedemo

U kan uw aanvraag om VDSL2 te bekomen doen .






Belgacom tv




muisje
Badge
beste Oli






Belgacom tv



muisje

Badge
allen

u kan dit zelf testen op : http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl

u dient steeds uw lijnnummer te gebruiken = uw telefoonnummer of indien geen vaste telefoonaansluiting (I-talk of geen tf-aansluiting) uw internet lijnnummer (zie uw factuur)

groeten-muisje































Product Belgacom TV
Lijnnummer
Status Beschikbaar
Maximaal aantal TV's 3
Beschikbaar
Maximaal aantal TV's in HD 2

Dus ik hoop dat die sneller internet ook rap geactiveerd word hier 😛 Dus veel kansd dat het ook, maar op de 01-01-2011 zal worden zekers
Reputatie 2
Badge +1
Pico, je dient zelf die aanvraag te doen voor omschakeling. Dit kan op 0800 22 800 of in een BGC store.
raar ik dacht dat je automatisch ging geupgrade worden naar downloadsnelheid van 25 Mbps en upload naar 3.5 Mbps.

fc604784

Momrnteel heb ik deze snelheden.

Download Speed: 16148 kbps (2018.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1857 kbps (232.1 KB/sec transfer rate)
Latency: 25 ms
donderdag 30 december 2010 12:58:08
Reputatie 2
Badge +1
Ah ok, je hebt al VDSL2 dus, heb ik blijkbaar over gelezen, sorry.

Indien je lijn voldoet zal je idd automatisch omgeschakeld worden, maar aangezien je momenteel op 16.5Mbit zit vrees ik er voor. Volgens mij enkel voor degenen die nu reeds op een 20Mbit zitten, zich binnen 400m van de ROP bevinden en waarvan de verzwakking niet te hoog is.

Misschien dat de BGC medewerkers hier actief meer kunnen zien of het nakijken.
Badge
Pico,

bellen naar 080022700 optie 1 opnieuw optie 1 om nazicht van uw lijn

groeten-muisje
Best Muisje

Bedankt voor uw boodschap maar ik wil graag een nieuwe antwoord van Eva krijgen...

Reageer