updaten tvgids

  • 11 March 2014
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb deze vannamiddag nog eens kontakt gehad met de technische dienst, voor het probleem van het niet updaten van de tvgids


Ik heb nu een andere decorder een v4 en ik dacht dat het probleem zou opgelost zijn. Maar ik moet weer om de 2 à 3 dagen herstarten.


Op de technische dienst zeiden ze dat het geen probleem was met de decorder maar een computer probleem. Wat ik dan niet versta, dat mijn zus, mijn vriend, mijn nichtje allemaal geen problemen hebben.


Volgens de forums zijn er verschillende anderen die wel problemen hebben, wanneer het opgelost zou zijn, kon er ook niet gezegd worden.


Ik ben nu al 6 jaar bij belgacom tv zonder problemen, maar nu duren de problemen toch wel heel lang, vooral omdat het einde nog niet in het zicht is


Hoe gaan jullie om met dit probleem?







1 reactie



ik heb de laatste die vermeld staat charles2_2.7.6.82



Inderdaad je hebt terug de versie van voor TV-Replay tests begonnen zijn.


Nu zou Sinjoor mss hier nu kunnen wat meer licht in de duisternis brengen want hij heeft de software versie met TV-Replay (Charles 2_2.8.1.152 )


en 't zou interessant zijn om te weten of hij met deze software versie ook last heeft van het niet updaten van de Tv-gids!



Reageer