Beantwoord

Update V4 decoder


Ik heb maandag een mail gekregen om te zeggen dat mijn decoder zou geüpdate worden naar het nieuwe menu en dit binnen de 4 dagen (link in mail : https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_tv_news_june_2017/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/proximus-tv-nieuws-juni-2017.html)

Vandaag heb ik echter vastgesteld dat de update niet werd doorgevoerd. Ik nam contact op met de technische dienst, die mij liet weten dat ze niet op de hoogte waren van een update van de V4-decoders en dat het niet op het programma stond om die up te daten naar het nieuwe menu. Op de vraag waarom ik dan die mail gekregen had, kreeg ik als antwoord dat ze het niet wisten.

Ik zou dus graag willen weten als mijn v4-decoder zal geüpdate worden en wanneer dit zal gebeuren. Waarom kreeg ik een mail met de melding dat de update binnen de 4 dagen zou worden uitgevoerd, terwijl er geen update gebeurd is
icon

Beste antwoord door sabineb 24 June 2017, 10:27

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Al mijn opnames staan er nog op, niks verloren.

Ro
Reputatie 7
Badge +4
Dit probleem hebben er inderdaad nog gehad, maar is niet de bedoeling natuurlijk 😉

Alexander, kan je je telefoonnummer of klantnummer eens doorsturen naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)? Dan kunnen we nakijken of we dit kunnen oplossen.

Groetjes,

Kim
Reputatie 5
Badge +4
Super goed nieuws 🙂 Mvg, AndyM

Reageer