Update Norton internet Security 2011

  • 9 January 2011
  • 3 reacties
  • 1341 Bekeken

/files/9db529a32f/Foutmelding.png 1152x648

3 reacties

Ik heb NIS 2010 en krijg melding dat er een update mogelijk is naar 2011. Als ik dat wil doen, flitst er een scherm van NIS voorbij zonder dat ik iets kan aanklikken. Dan beland ik in een algemeen scherm van Belgacom en vind dan natuurlijk geen optie om NIS 2011 te downloaden.

Het lukte mij toch één maal maar kreeg dan de melding dat de download mijn computer zou kunnen beschadigen.

Wat nu? Want ik wil die update en mijn abt sowieso verlengen indien nodig.

Mvg.
Beste Belgacom mederwerkers,

Patje is heus niet de enige met dit probleem, blijkbaar is er iets mis met de zogenaamde "downloadmanager" van Norton die aangewend wordt om de setupfiles van Norton internet Security 2011 te installeren. Ik ken mensen die dit ook voor hebben, reeds ettelijke malen hiervoor gebeld hebben naar de klantendienst van Belgacom EN Norton. Helaas schuiven beide partijen de zwarte piet naar elkaar door. Aangezien die mensen betalen (ook al zit het in een pack) voor die internet security, hebben ze er dan ook recht op. Belgacom, kunt u een link geven aub waarop die setupfile rechtstreeks (dus zonder die downloadmanager) kan afgehaald worden? De klanten kunnen via de e-services aan de vereiste pin-code geraken.

Op de website van norton kan perfect een setupfile afgehaald worden zonder tussenkomst van de downloadmanager. Deze file is echter niet Belgacomrelated. Dus, voor alle duidelijkheid nogmaals: Gelieve een downloadlink te voorzien naar Norton waar de Belgacom setup files rechtstreeks kan gedownload worden.

Met dank
Enige dagen geleden kreeg ik nu een melding van NIS dat een update naar 2011 mogelijk was. Ik heb daarop gereageerd. Ik heb een melding dat de download mijn computer kon beschadigen, genegeerd en alles is nu vlot verlopen via Belgacom. Het verwonderd mij sterk dat niet meer mensen hetzelfde probleem hebben ondervonden.

Mvg.

Reageer