update lollipop voor galaxy s5, voor wanneer ??

  • 7 March 2015
  • 8 reacties
  • 166 Bekeken

het zou wel knap zijn dat lolipop eindelijk beschikbaar zou zijn voor mijn s5 Pro ! op mij tab 7.7 ben ik ook maar blijven wachten op de update die nooit niet kwam, die tablet koste toen meer dan een ipad 10' maar update firmware , vergeet het maar

8 reacties

Ik heb al ergens gelezen dat het antwoord was dat proximus nog geen definitieve datum kon geven, anders eesn in een privé bericht aan de medewerkers vragen
deze update is er wel al doorgekomenop mijn s5.




Mvg


Gilles
@Ghost-be


Er werd gemeld op verschillede sites, dat de uitrol voor Nederland en Belgie vollop bezig is,

Updates rollen vaak over verschillende weken gespreid uit naar toestellen.

Nog even geduld dus!


Mvg,


Elsa


ok we zijn nu ondertussen bijna 1 maand verder. s4, mijn vrouw haar GSM draait ondertussen op lollipop. ik met mijn s5 nog altijd op kitkat. als dat zo blijft weet ik 2 dingen, volgende zal geen samsung meer zijn, en operator zal zeker geen proximus meer zijn. Galaxy s5 van ander operators hier in belgie draaien allen al lollipop, leg me dat eens uit
Die vraag stel je best aan iemand officieel van Proximus via een privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
en waarom kan ik geen rechtstreeks antwoord krijgen op mijn vraag? lijkt mij zelfde oplossing als bij een telefoon gesprek ' wij verbinden u door' dacht juist dat de reden van een forum was dat ik antwoord kreeg op mijn vraag maar niet, stel u vraag rechtstreeks aan onze medewerkers?


Beste,
Ik heb voor u verdere info hieromtrent gevraag. Ik laat u zo spoedig mogelijk iets weten.
Mvg ES

@ghost-be


Je doet daar uiteraard altijd je eigen goesting mee, ik geef je die raad alleen maar mee uit ervaring/ondervinding, ik ben tenslotte niet van Proximus.


Mvg


Elsa

Reageer