update

  • 12 September 2011
  • 9 reacties
  • 956 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Waarom vindt Belgacom het nodig om een software update uit te voeren midden een aflevering van Aspe?

9 reacties

Normaal gebeurt dit alleen maar als je decoder in standby staat
xenne, de rest is voor u, ik ga slapen nog een goeie avond en tot morgen.

grtjs
slaapwel ricy

ik ga het hier ook niet lang meer trekken zenne, de laatste tijd te veel werk in de belgacom tv rubriek mijn gedacht...

mvg
Badge
Opdates gebeuren enkel maar tussen 02.00 en 03.00.
axana ben je daar zeker van want mensen die de decoder of modem 's nachts uitzetten zouden dan nooit geupdated worden !!
Indien je decoder uitstaat vermoed ik dat die wordt geupdated als die opnieuw wordt aangezet. Heb ik dit verkeerd voor dan. Is het absoluut noodzakelijk om de decoder NOOIT uit te zetten ?
Ja en mijn gebuur zet alleen de modem 's nachts zonder spanning en de decoder in standby 's nachts dus in dit geval zou zelf de decoder ook niet bij opzetten (uit standby) geupdtaed of liever gezzegd nooit geupdated worden ! Dus daarom denk ik dat het gebeurd als de modem opstaat en en de decoder in standbay staat !?
Badge
@ricy vrij zeker vraag me nu niet op de minuut en seconde maar bij de v3 toen de kamer helemaal blauw werd want, ik woon op een flat was het telkens rond die tijd .Ik moest toen vroeg opstaan omdat ik nog aan de haven werkte en moest dan om 5 uur s'morgens beginnen.
Badge
Voor alle duidelijkhijd met je decoder doe je natuurlijk wat je wil.Als je die S'avonds afzet dan word die de volgende keer ( de dag nadien of later) wanneer je terug de decoder onder stroom zet de laatste sofware meegenomen dus m.a.w. laat je die nu op staan of zet je die nu af dat blijft het zelfde het enige verschil is dat is als hij s'nacht op standantby blijft staan dan zal je niet weten dat er een opdate is en anders krijg je dus die software wanneer hij de volgende keer onder stroom komt te staan.

Reageer