Skip to main content
Beantwoord

Update

  • December 20, 2017
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Gisteren heb ik een update aangevraagd voor destiny 2.
Deze werd uitgevoerd en was gekenmerkt met een rood lempje bij internet op mijn modem . Ik heb daarjuist een gesprek gehad met een Proximus-medewerken, en hij heeft me geholpen met mijn rood lampje op mijn modem, maar ik weet nog altijd niet of de firmware update voor Destiny 2 voltooid geweest.
Help?!

Beste antwoord door jonathandr

hi axel

je beschikt over de juiste firmware

mvg
Jonathan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 20, 2017
heb nu nog de problemen met destiny 2, indien niet zal de update wel doorgekomen zijn.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 20, 2017
hi axel

je beschikt over de juiste firmware

mvg
Jonathan