Vraag

Undeliverable mail

  • 30 March 2017
  • 2 reacties
  • 1160 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Wanneer iemand mij een mail stuurt, dan ontvang ik deze, maar de afzender krijgt een onmiddellijk een mail van mailer-daemon@secure-mail.be met onderwerp onbestelbaar. Wanneer je deze mail bekijkt, zie je het volgende:
The following message to was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-'Requested action not taken: mailbox unavailable'

we hebben geen idee wie jncunich@gmx.com is.
Iedereen die ons een mail stuurt, krijgt deze mail terug, maar nogmaals benadrukken dat ik de mail van de afzender wel binnenkrijg.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
'Die mails die je krijgt zijn het resultaat van (ongewilde) Spam mails die verstuurd worden vanuit jouw mailbox, maar worden tegengehouden.' (ThomasP, Proximus medewerker)

Kijk ook hier eens voor meer informatie :
nl.forum.proximus.be/internet-10/email-spam-35940
'Als je computer goed beveiligd is, dan gewoon hopen dat het stopt' . Het zijn spammers die jouw emailadres als afzendadres gebruiken.'
Met dank aan Frank voor het goede antwoord.
en:
nl.forum.proximus.be/internet-10/mailbox-mail-delivery-system-35455
'De mails die je krijgt zijn het resultaat van (ongewilde) Spam mails die verstuurd worden vanuit jouw mailbox, maar worden tegengehouden. ... enz. '
Met dank aan ThomasP voor het goede antwoord:

In die topics wordt een verklaring gegeven en worden ook een aantal tips gegeven om dit zo goed mogelijk te verhelpen: een goede beveiliging, een goed anti-virus enz.
Hey mdk,

lees best ook eens deze uitleg:
http://www.ru.nl/privacy/?ActLbl=pagina&ActItmIdt=819295

Reageer